No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

hiena
Ty wredny kocie...zmień sobie ten nik po którym wiadomo ze to ty piszesz:/...to było do nowego admina...i do ciebie tez:/...

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Wenus napisał/a
Trochę mi się nogi trzęsły (im wyżej tym bardziej ) aż się spociłam - nie wiem czy ze strachu czy z gorąca- ale kto nie ryzykuje ten nie pije szampana, znaczy nie je czereśni ;)))
Podziwiam Cię naprawdę. Ja z kolei miałem kiedyś wiśnie ale zrywałem je bez żadnej drabiniastej ekwilibrystyki. Ot wzrost się przydaje ;)

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Hej ryo...nikt tego wczoraj nie zauważył...ale nagle za to dziś?...napisałam dwa razy moja opinie na temat gargamela...ze toleruje psychicznych jako normalnych i nie radzi sobie z forum...zaraz poszło do kosza...nie było wyzwisk na niego...ale jak zwykle babochlop musiał dorzucić swoje trzy grosze...dlatego napisałam to co myśle...w poście który on założył...

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Też mam takie niskopienne wiśnie co mogę je zrywać z krzesła, ale te czereśnie to są jak drzewa. Mój sąsiad ma jeszcze większe od moich i wymyślił fajny sposób - obrzyna piłą motorową jakąś gałąź i zrywa na ziemi, a reszta dla latających smoków ;)

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Ave Hienko :)

Nic dziwnego. Prawica boys nie tolerują krytyki. Chociaż teraz Lothar jest  w głupiej sytuacji bo dotychczasowe stronniczki zaczynają go tam tyrać. No chciałby chłop je też do kosza wyrzucić jak Ciebie ale się waha

[...]

Ehh mi by było szkoda drzewko tak haratać z drugiej strony miło z jego strony że się ze smokami dzieli. Może dzięki temu mu córki w przyszłości nie porwą (o ile takową posiada) bo smoki lubią młode dziewoje :D

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Wenus
Nie ma córki ale ma wnusię i to pewnie w jej przyszłość inwestuje te czereśnie ;)) A swoją drogą to te smoki mają wilczy apetyt bo jak on z jednej gałęzi oberwał całe 10 litrowe wiadro to na całym drzewie takich wiader z piętnaście by narwał , a on ma dwa takie drzewa :)

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Nawet nie byłam tam dziś...i prawdopodobnie nie będę już tam pisać bo nie ma sensu czytać tego chłopa...aha mam nadzieje że stronniczki przejrzą wkrótce na oczy:)...
1 ... 567891011 ... 22