No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Ryo2
Ooo rety rety to to takie ryzykowne?  Jasne że trzymam kciuki byś nie spadła i całym żoładkiem  jestem za tym byś bezpiecznie dotarła do domu razem z czereśniami :D

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Wenus
.-6

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

.-6

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Tadaaam! wróciłam z wiklinowym koszykiem pełnym czereśni :) Gdzie diabeł nie może tam Wenus wlezie ;)

To co, pojemy?  https://www.youtube.com/watch?v=_moLi9_-Qnw

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-6
Ana napisał/a
Rijo, szkoda mi na ciebie czasu. Podtrzymuje co napisałam i jest to prawdą. Ty nie wnosisz nic nowego do dyskusji, ale tak jak Jola, piszesz aby pisać, no ileż można. Wiec pisz sobie co tam chcesz.
Ja będę tu przychodzić zawsze i pisać każdorazowo, gdy zobaczę pomawianie i obrażanie a zwłaszcza przez osoby trzeźwiejące po wczorajszym.
Pa.
ps. na Atlantydzie nie szaleję ale mam rację i ucz się, abyś kiedyś nie dał plamy jak Wojtek czy Szuwar.
A mi na Ciebie nie szkoda czasu bo pisanie z Tobą to rozrywka podobna dosyć do pisania z Ryszardowunią
Wchodź kiedy chcesz Ano , zawsze Cię tu serdecznie przywitam .

PS: Nie masz racji , to ja mam rację. z kolei Twe kryteria odnośnie ludzi "dajacych plamę" są mało istone ale chętnie mogę o tym pogawędzic. Np jaka powinna być kobieta (na przykładzie Alicji ) i jaki powinine być facet (na przykładzie Ryszarda). A może powinno być na odwrót bo z gender na prawicy to nigdy nie wiadomo

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Wenus napisał/a
Tadaaam! wróciłam z wiklinowym koszykiem pełnym czereśni :) Gdzie diabeł nie może tam Wenus wlezie ;)

To co, pojemy?  https://www.youtube.com/watch?v=_moLi9_-Qnw
Taaak !!! Mniam mniam
Na drabinie obyło się bez przygód? ;)

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Wenus
Trochę mi się nogi trzęsły (im wyżej tym bardziej ) aż się spociłam - nie wiem czy ze strachu czy z gorąca- ale kto nie ryzykuje ten nie pije szampana, znaczy nie je czereśni ;)))

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-6
Stul się!...śledzisz mnie tu pleciucho://...to ty wyprawiasz na Atlantydzie jakieś szopki a potem tu przylatujesz i się w...między wódkę a zakąskę...normalnie idziesz mi powoli na nerwy paniusiu!:/...
1 ... 45678910 ... 22