No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Ryo2
U mnie na wiśnie też przylatywały i tylko mi kocicę drażniły bo co się zaczaiła żeby na drzewo skoczyć to odlatywały a gdy ona się oddalała to wracały , co widziawszy ona wracała a one odlatywały i tak w kółko

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Nawet nie byłam tam dziś...i prawdopodobnie nie będę już tam pisać bo nie ma sensu czytać tego chłopa...aha mam nadzieje że stronniczki przejrzą wkrótce na oczy:)...
To że się żrą nie oznacza że któras przejrzała na oczy. Oni z natury są kłótliwi :)

PS: Dziś tam jest niezły pierdzielnik  , czytałem i się smiałem co chwila

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

:D Miały niezłą zabawę :) Moje psy maja to w głębokim poważaniu, aktualnie najwięcej czasu zajmuje im kopanie dołów pod krzakami a następnie leżenie w nich, ale nie krzyczę na nie bo wiem, że to z gorąca :/

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

To taki długi jak drabina jestes?;))...

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Tez racja...ale może kiedyś nadejdzie taki dzień...tam jak wejdzie się  to albo śmiać się albo płakać...

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Tia , niezłe tropiki się zrobiły w tym roku. Ponoć maj był najgorętszym majem od 1800któregośtam roku :)

[...]

Prawie dwa metry mam :D

[...]

Sami to sobie zgotowali więc ich sprawa. Grunt że tu jest kilka razy spokojniej niż tam :)