No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Wenus
Gorącej herbaty na upały? Pierwsze słyszę … W lodówce mam zimną zieloną herbatkę, sok pomarańczowy i tą wódkę co wczoraj dostałam :)

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Wenus napisał/a
Sztuczka oddechowa? Czy Ty się na pewno dobrze czujesz?
Tak. Wiesz..towarzystwo tutejsze i atlantydzkie kiedys pisało na magii a mi zainteresowania tego typu pozostały.  Przetestuj kiedyś (fajnie sie zasypia przy tym) :)

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Wenus
Nie zasnęłabym jakbym miała się skupiać na oddychaniu, w dodatku jeszcze czymś niebieskim :) Wolę po swojemu, tradycyjnie :)

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Ryo2
Wierz lub nie ale to sprawia że jest chłodniej ;)

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :))

To się znasz...a ten cydr to wino jabłkowe ?...

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Powiedział mi kiedyś to pewien gość...i tez go wyśmiałam:))...do dziś nie próbowałam ale ryo za to tak i to chyba prawda...z kolei jak pije się zimne napoje... to organizm musi je wtedy rozgrzewać i daje to tylko krótka ulgę...lepiej taka letnia temperatura pic...

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Haha ty chyba ćwiczysz te oddychanie...na nurka apnoe:))?...

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Ty te sztuczki oddechowe...nie ćwiczysz przypadkiem na nurka apnoe?;))...
1 ... 9101112131415 ... 22