No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

da®®io
ana mdli mnie jak widze ten twoj zolzowaty cyganski awatar - przypominasz mi swoim wrednym charakterem ruska bounty- jestes nierozumna ropuchą
.-6

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

.-6

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

czy ty ANALFABETKO NIE ROZUMIESZ ZE IMIONA PISZEMY DUZA LITERA .................

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :))

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
To się znasz...a ten cydr to wino jabłkowe ?...
Sfermentowany sok ...mi on bardziej w smaku piwo przypomina (jakieś reddsy itp ale jest zdrowszy) :)

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Haha ty chyba ćwiczysz te oddychanie...na nurka apnoe:))?...
Poki co nie ale z oddechem mozna rózne fajne efekty uzyskiwać hienko ;)

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-6
Ana napisał/a
uuuu ale cudnie się odzywasz :)))) już nie miałabym co robić, przyszłam tutaj upomnieć darka aby nie wciskał że anonimy tu piszące to ktoś z atlantydy, ale widzę że i Jola ma tak samo, wy to macie jakieś urojenia normalnie.
Ja żadnych szopek nie odwalam, to darek tam przyszedł i zaczął obrażać Sylwie a potem tu płacze i kopiuje posty. Dom wariatów tutaj :)))
No a kto jak nie Atlanci?

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :))

Narobiłeś mi smaka na ten cydr już wcześniej  ale nie chciało mi się jechać do sklepu, a teraz znów mi o nim przypomniałeś ;)

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Darek , pisanie imion z małej litery to zapewne jakowaś atlantydzka maniera i proponuję dostosować się z tym do any (celowo napisane z małej) gdy odpowiadasz na jej bzdurki  ;)