No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

da®®io
hieno, moze i jestem wybuchowy, ale z takim prowokacyjnym chamstwem to i swiety by stracil cierpliwosc - to sa jacys uciekinierzy z psychiatrykow - jakas bandycka sitwa
.-6

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

.-6

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

po jaka cholere ona znow tutaj przyfalowala - jak widze ten jej awatar to mi skacze cisnienie- z nia sa wieczne chore jazdy

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-6
ana WYPAD STAD bo ci powiem cos po lacinie

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Ja tez czasami wybuchnę...ja ciebie rozumiem...ona mi tez idzie na nerwy...przyszła znowu tu bo tam zrobiło się za spokojnie;)...

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

ana WYPAD STAD bo ci powiem cos po lacinie

Darku, proszę Cię nie reaguj, przecież Ana trolluje nie od dziś. Teraz akurat się zalogowała, by coś sobie udowodnić, kompletną głupotę.
Niech się spala "na wesoło" sama ze sobą.
.-6