No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :))

Ryo2
Tylko oddychaj w odpowiednim rytmie :)

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-6
Ana napisał/a
Jolu, nie odpowiadam za fantazje w twojej głowie, no wybacz :)))

Ana nie musisz udawać. Zajrzałam przed chwilą na Atlantydę, jedziesz po bandzie niczym nawiedzony furiat, szczególnie do Lwiczki, a tu pozujesz na Porządnisię, i piszesz w miarę kulturalnie, bo ci się kamuflaż posypał.
Mega z ciebie wredota, nie ma co.

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :))

To jest najgorsze - bo jak skupiam się na rytmie to zapominam, że powietrze jest błękitne i odwrotnie :)

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :))

Ryo2
Wenus napisał/a
To jest najgorsze - bo jak skupiam się na rytmie to zapominam, że powietrze jest błękitne i odwrotnie :)
Kwestia wprawy raczej. A jak Ci sie uda to wszystko ogarnać to napisz czy (i jak ) zadziałało :)

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :))

Wenus
Ok, na razie jestem obąblowana cydrem ;)))

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :))

Ryo2
Pij cydr a wspomożesz polskie sadownictwo w zwalczaniu rosyjskiego embarga...ehhh tak własnie zaczynałem gdy nie wiedziałem jak on smakuje. Teraz piję go głównie dla smaku :D

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :))

To chyba chodzi o cider?...taki angielski wynalazek ale szwedzki tez chyba jest...nie znam sztuczek z oddechem powiem ci...tzn coś tam czytałam ze w Azji stosują techniki wdechu i wydechu...które wpływają dobrze na organy wewnętrzne...jak serce...wątroba itd...

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :))

Ryo2
Po ichniemu cider , po naszemu cydr. A co do oddechu to i owszem. Głównie w Azji powstają tego typu techniki. Medycyna wschodnia troszkę się rózni od naszej Hienko :)