No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :))

hiena
Haha to chyba był ten cydr...po francusku cidre:))...

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :))

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Właśnie cydr...francuskie wino z jabłek ma alkohol...5 procent...uważaj co popijasz... szczególnie w upały:)...
Ojj tam , to coś jak zimne piwo .  Gasi pragnienie , chłodzi i to się liczy :)

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

zniesmaczona
Wy tu jesteście jakąś patologią. Ty - narkoman oddychający niebieskim powietrzem, Kapitan - alkoholik pijący spirytus i Jolka - pojąca dziecko cydrem. No po prostu szok.

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Ryo2
A skąd , my tu jestsmy zacnymi radosnymi ludźmi a patologii szukaj na forum obok :)

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

zniesmaczona
Babcia widzi smoka w kuchni, a ty widzisz tu zacnych ludzi, tak właśnie działa LSD popijane cydrem.

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

To na zdrowie...hehe babcia widzi smoka?...może mi się przyśni ten oficer nazista!:)))...ave;)...

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :))

Rysiu, nie ogarnęłam wczoraj  tego oddychania i błękitu naraz ale problemu z zaśnięciem nie miałam bo nawet nie wiem kiedy odpłynęłam, być może ten upał tak mnie już umęczył. Natomiast cydru już sobie nie muszę wyobrażać bo mam go realnie. I to aż w dwóch smakach- jabłkowym i gruszkowym :) Mmmmmmm …. :)))

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Kurde, a ja zapomniałam pomarzyć sobie przed snem o tym "moim" przystojnym małoletnim uchodźcy i mi się nie przyśnił :/
1 ... 171819202122