No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Ryo2
Wenus napisał/a
Sam się przekonasz w swoim czasie
Ugh...niespodziewanki jakieś mi tu przewidujesz? No i w sumie co racja to racja dlatego pisałem o radosnej (tyle że swojej a nie smoka) improwizacji :D

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Wenus
Nie mogę zdradzić, bo by nie było niespodzianki, mogę Ci jedynie życzyć powodzenia i bardzo radosnej improwizacji

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Wenus napisał/a
Jedzie rycerz na koniu. Dojeżdża do skrzyżowania, przy którym siedzi czarownica. Mówi do niego:
- Możesz pójść w lewo, ale tam są kanibale i cię zjedzą. Możesz też pójść prosto, ale tam są dzikie zwierzęta, które cię zjedzą. A jeśli pójdziesz w prawo, to coś cię popieprzy.
Rycerz myśli: ”W lewo nie pójdę, bo mam taką zasadę, że nie chodzę w lewo. Prosto nie pójdę, bo są te zwierzęta. A w prawo nie pójdę, bo mnie coś popieprzy. Hmmm ... Co mi tam, pójdę w prawo!” Jak pomyślał, tak zrobił. Jedzie, jedzie, a tam widzi pięciogłowego smoka pijącego wodę z rzeki. Wziął więc miecz, uciął smokowi cztery głowy. A smok na to:
- Chyba cię popieprzyło.
:DDDD

- Babciu widziałaś moje tabletki? Były oznaczone LSD...
- Chromolić tabletki, widziałeś  smoka w kuchni?!!

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Wenus napisał/a
Nie mogę zdradzić, bo by nie było niespodzianki, mogę Ci jedynie życzyć powodzenia i bardzo radosnej improwizacji
Taak , dziękuję dziękuję. A  razie gdybyś się rozmysliła to podzielę się z Tobą smoczym skarbem :D

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Chyba się nie skuszę
Idę rwać czereśnie zanim je do reszty latające smoki obdziobią ;) Mogę się podzielić jeśli lubisz, bez robaków- sprawdzałam :)

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Ryo2
Nooo jasne że chcę . Mój żoładek uwielbia wszystko co jadalne i od Ciebie pochodzące a co do robaków to trochę szkoda bo byłyby dla boćków )

Re: No w końcu Szuwar wrócił po rozum do głowy :)))

Wenus
To trzymaj kciuki żebym nie spadła z drabiny :)
1 ... 3456789 ... 22