Forum [mod] szuwarra

Grzegorz Nowak
Ten post był aktualizowany .
do zadenuncjowania prawicowym wladzom amerykanskim

Re: Forum che szuwarra

Grzegorz Nowak
promowanie islamizacj europy i ameryki
promowanie zwiazkow homosiow
promowanie aborcji
promowanie wszelkich parafilii jako norme
osmieszanie tradycji i lultury

Re: Forum che szuwarra

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Grzegorz Nowak
Komus sie nudzi:)...na atlantydzie...

Re: Forum che szuwarra

Grzegorz Nowak
dobrze, ze sie pojawilas, zapomnialem napisac o promowaniu prostytucji

Re: Forum che szuwarra

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Grzegorz Nowak
Grzegorz Nowak napisał/a
promowanie islamizacj europy i ameryki
promowanie zwiazkow homosiow
promowanie aborcji
promowanie wszelkich parafilii jako norme
osmieszanie tradycji i lultury
Mógłbyś podać jakieś przykłady  (linki do wątków), fragmenty tekstu, gdzie ktoś promuje tutaj islamizacje Europy, i Ameryki, gdzie promujemy związki homoseksualne, ośmieszamy kulturę i tradycje?

Myślę, że mocno myli Ci się promowanie z przedstawianiem własnego zdania i dyskusją na forum. Na tym forum każdy ma prawo poruszać tematy związane z aborcją, związkami homoseksualnymi czy innymi trudnymi i kontrowersyjnymi tematami. Pod warunkiem, że robi to zgodnie z zasadami uznanymi na tym forum.

Chciałbym Cię też poinformować, że protestowanie przeciwko wybrykom rasistowskim, ksenofobicznym i np. podawanie takich przykładów na forum jest zgodne z prawem większości państw (w tym również USA). Natomiast w większości krajów zakazane są treści ksenofobiczne, rasistowskie czy dyskryminujące ludzi ze względu na inną wiarę.

Odnośnie wcześniejszych zarzutów związanych z komunizmem, to powtórzę po raz kolejny:

W roku 89 chodziłem do podstawówki, więc w czasach komuny byłem dzieckiem... Poza tym jako jeden z nielicznych na forach Onetu i na tutejszym forum wypowiadałem się negatywnie o czasach PRL-u i komuny w Polsce <<--.

Jestem też wielkim zwolennikiem wolnego rynku i jak największych swobód gospodarczych <<--.

 Jestem też wielkim przeciwnikiem socjalistycznego rozdawnictwa <<--

Dlatego absurdem albo celowym zabiegiem socjotechnicznym (znanym wśród płatnych trolli) jest przypisywanie mi komunizmu itp.

Re: Forum che szuwarra

Grzegorz Nowak
nie bede tu wklejac całego forum che

Re: Forum che szuwarra

Grzegorz Nowak napisał/a
nie bede tu wklejac całego forum che
Tak jak myślałem, nie wkleisz takich przykładów, bo ich zwyczajnie nie ma :)

Re: Forum che szuwarra

Grzegorz Nowak
Ten post był aktualizowany .
nie rozumiesz co do ciebie mowie? nie bede wklejac calego [wymoderowano] forum w jeden watek
1234 ... 6