Gdy nie mogę zasnąć to...

Sputnik
Myślę o górach tam gdzie byłem - krok po kroku. Kościelec to wymagająca góra -bez łańcuchów, klamr i 2155m. Jak minie szaleństwo covida to chcę Orlą Perć. Kościelec był pierwszą górą ponad 2000 metrów jaką zdobyłem i jest to coś niesamowitego. Inne dźwięki, inne powietrze. Mam sporo zdjęć i filmów ale zobaczcie Youtubera, którego chciałbym być "wingmanem" 👍 https://youtu.be/86OP56DC2VI

Re: Gdy nie mogę zasnąć to...

Czysta przyjemnosc miec takiego wingmana:) Oj Tatry juz nie dla mnie:(((( Zazdroszcze,lec na Perc wiosna:) Ja chyba pierwsze co odwiedze to Krakow i moze tez Zakopiec..w tym ostatnim nie bylam z 17 lat/// szczesciem delfinek do Krakowa mam znad morza. Oooo,z tym zielonym to bym tu poszla...Tak,w 2021 to zrobie,bo ostatnio pominelam ten szlak..Polonina Wetlinska i Carynska.Wiadomo,Bieszczady...niskie:)) https://www.youtube.com/watch?v=h_zAhq6OE0c

Re: Gdy nie mogę zasnąć to...

kosmiczny
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
...to piję mocną melisę i biorę melatoninę.