"Givi', czyli jeden z prorosyjskich dowódców — separatystów

"Givi', czyli jeden z prorosyjskich dowódców — separatystów

Przy okazji poruszania tematów wojennych i żołnierskich, to przypomniał mi się "Givi', czyli jeden z prorosyjskich dowódców — separatystów i jednocześnie internetowy celebryta. W Internecie zasłynął najpierw dzięki filmikowi, na którym widać, jak znęca się nad jeńcami ukraińskimi:

A później również dzięki innym filmikom oraz licznym wywiadom, które udzielał zachodnim i rosyjskim telewizjom:

Pamiętam, że kiedyś na Onecie dyskutowaliśmy o nim. Zwróciłem wtedy uwagę (i inie tylko ja), że ten chłopak nie zdaje sobie chyba sprawy, że poprzez takie filmiki umieszczane na YouTube sam wystawia się na szybszy odstrzał...

I faktycznie nie ma go już pośród żywych. Zginął w 2017 roku od wybuchu bomby podłożonej pod jego samochód. W podobnym ataku bombowym zginał również jego kolega "Motorola", również internetowy celebryta — prorosyjski separatysta...  Kto mieczem wojuje...

Re: "Givi', czyli jeden z prorosyjskich dowódców — separatystów

Re: "Givi', czyli jeden z prorosyjskich dowódców — separatystów

Ogladnelam te dwa pierwsze „filmy“...to byl ukrainiec ale trzymajacy z ruskimi?...

Re: "Givi', czyli jeden z prorosyjskich dowódców — separatystów

da®®io
to był ukrainski separatysta w Donbasie sprzyjajacy rosyjskiej polityce w tym rejonie https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Michaił_Tołstych

Re: "Givi', czyli jeden z prorosyjskich dowódców — separatystów

hiena
Pierwszy raz o nim slysze...czyli to byl tak zwany szmalcownik...nie podobala mi sie ta geba dlatego nie ogladalam dalej...byl idiota wedlug mnie...zeby takie rzeczy nagrywac i wstawiac na ten kanal?...takie rzeczy o tej tematyce nawet w wiadomosciach nie pokazuja...ale on sie minal z Talentem I rozumem;)...na tym video co tanczy widac rejestracje chyba jego auta lub kolegi?...

Re: "Givi', czyli jeden z prorosyjskich dowódców — separatystów

hiena
zobaczylam jeszcze raz ...zamiast numeru... jego ksywka...czyli sam... na siebie wystawil wyrok...na linku wiki ktory podales pisze ze zginal w biurze...a szu podal ze podlozyli mu bombe pod samochod?...nie wiem ktora wersja jest prawdziwa ale z autem pasowaloby...

Re: "Givi', czyli jeden z prorosyjskich dowódców — separatystów

da®®io
tutaj są inne stronki z google w tym temacie-zadałem takie pytanie i to wyszło
https://www.google.pl/search?q=kim+byl+givi&

Re: "Givi', czyli jeden z prorosyjskich dowódców — separatystów

"Amerykańskie patrole mijają się z rosyjskimi oddziałami w Syrii"