Gorące letnie noce

Re: Gorące letnie noce

Sputnik
To zapraszam na budowę :) Dziś trzy palety klocków fundamentowych przetachałem (63*3). Majster przyciął komara po 3h. Właśnie wróciłem z wykopów. Dobrze znoszę upały ale nie wszyscy jak ja się okazuje... Jutro x2 na spokojnie. Dla Ciebie song! ;) https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=NO8-Mjb9vH4
Ida

Re: Gorące letnie noce

Ida
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Cizia
Myślę  i  czuję  podobnie😜

Ida

Re: Gorące letnie noce

Ida
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Cizia
Takie noce zachęcają do tego by spędzić je inaczej niż standardowo  na spanie do pierwszego sygnału upierdliwego budzika😈😇🤣

Re: Gorące letnie noce

Cizia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ida
Świetnie Ido że zrozumiałaś w czym sedno, już ciebie lubie:D

Re: Gorące letnie noce

da®®io
dajcie spokój, noce sa tak upalne, ze tylko daje się spac nago:))) i to bez przykrycia:)))  to taki żart, ale nie do końca

Re: Gorące letnie noce

da®®io
temat pogodowy jest niezniszczalny i za niedługo na tym watku bedziemy pisac o zimnych nocach bo zapowiadają juz jesienne ochłodzenie

Re: Gorące letnie noce

Sputnik
Już widać jesień...
Ida

Re: Gorące letnie noce

Ida
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Cizia
Jak  to  nie?  Jak tak  🤣 Było  trochę takich nocy 😜 Aż  mnie  na  wspomnienia  wzięło,  hmm
123