Gorące letnie noce

Cizia
uwielbiam takie dla mnie mogłyby się nie kończyć:D

Re: Gorące letnie noce

Cizia
Rozumiem że nikt z was nie korzysta?

Re: Gorące letnie noce

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Cizia
;-) większość wstydzi się dzielić wspomnieniami z gorących nocy ;-). Ja wolę temperatury umiarkowane ;-), łatwiej się oddycha.

Re: Gorące letnie noce

Cizia
Ajaj zaraz takie domysły ;DD
W ciepłe letnie noce jest się dłużej na dworze, bawi się używa zycia:D

Re: Gorące letnie noce

Anna.
No właśnie te zabawy i używanie życia są tematem tabu ;-))), robić, a mówić to dwie różne sprawy. Dłużej na dworze jesteśmy tylko w noc świętojańską, dziewczyny puszczają wianki, chłopcy je wyławiają, trochę pląsamy przy ogniskach i grzecznie wracamy do domu ;-). Niektórzy jeszcze, wpatrując się w sierpniowe niebo, czekają na spadające gwiazdy wypowiadają życzenia np. "chcę swój wianek z powrotem" :-).
PS.
Fajny nick, nie słyszałam tego słowa od podstawówki  ;-).

Re: Gorące letnie noce

Cizia
Noc swietojanska poważnie?
Sorki ja się w to nigdy nie bawiła to jakiś przeżytek:DD
Nie rozumiesz mnie ale miło że był jakiś odzew.
Cizia jest megakultowa  , czas aby świat sobie przypomniał o tym słowie;DD

Re: Gorące letnie noce

da®®io

może się przyda jako awatar:)

Re: Gorące letnie noce

Cizia
Hihi pomysłowy jesteś ale ja nie będę się logować:D
Ja tylko tak zza węgla się udzielam:DD
123