Grzybek zamiast plastiku

Ryo2
Istnieje sobie grzybek o nazwie kombucha.  Przyrządza się z niego leczniczy napój wykorzystywany w medycynie od 2tys lat.  Niejaka Róża Rutkowska wpadła na pomysł by z owego grzybka robić eko opakowania do produktów suchych lub półsuchych.  Opakowanie można potem zjeść lub wywalić a wtedy łatwo sie rozłoży w środowisku . Jezeli to się przyjmie będziemy mieć mniej plastikowego śmiecia w otoczeniu :)

Tu mozna o tym poczytać: http://naukawpolsce.pap.pl/aktualnosci/news%2C29585%2Copakuj-i-zjedz-nowatorski-pomysl-na-kombuche.html

Re: Grzybek zamiast plastiku

Ryo2 napisał/a
[...]

No popatrz jakie eko rozwiązanie,  nie słyszałam o tym! :)

Pewnie jest więcej z tematu eko ratunku dla Ziemi, niemniej wciąż małopopularne nie tylko ze względu na lobby itpd., nasze wygodnictwo również ma się dobrze, a szkoda.
Mam znajomych, o których można powiedzieć, iż żyją zgodnie z eko, nie wszytko jest (póki co) dla mnie do przyjęcia, ale ich na pewno można uznać za Przyjaciół Ziemi! :)

Re: Grzybek zamiast plastiku

Ryo2
Jola napisał/a
[...]

Mi się chyba coś kiedyś o uszy obiło o jadalnych opakowaniach ale wtedy nie zwróciłem na to większej uwagi.  Fajny pomysł mym zdaniem. A im wiecej pomysłów tego typu sie będzie pojawiać tym wieksza sznsa na to że któryś sie przebije i zostanie wdrożony :)
gotowanie-emotikon-ruchomy-obrazek-0007