Groźby" kierowane do Lionela Messiego spowodowały, że Argentyna anulowała mecz

Groźby" kierowane do Lionela Messiego spowodowały, że Argentyna anulowała mecz

"Groźby" kierowane do Lionela Messiego spowodowały, że Argentyna anulowała mecz z Izraelem.

http://jewishnews.timesofisrael.com/threats-to-lionel-messi-caused-argentina-to-cancel-israel-game/

tłumaczone translatorem:

"Argentyna wycofała się z przyjaźni przeciwko  Izraelowi  w Jerozolimie po "groźbach i prowokacjach" wobec kapitana Lionela Messiego.

Obie strony miały się spotkać w sobotę na stadionie Teddy'ego Kollek w izraelskim mieście przed zespołem Jorge Sampaoli zmierzającym do Rosji na Mistrzostwa Świata.

Argentyna jest w grupie D, obok Islandii, Chorwacji i Nigerii, jako kraj, który chce wygrać turniej po raz trzeci.

Palestyńskie Stowarzyszenie Piłki Nożnej - które wezwało Argentynę do wycofania się z gry - powiedział w oświadczeniu, że ten przyjaciel został odwołany.

Oficjalne potwierdzenie pochodzi zarówno od argentyńskiego związku piłkarskiego (AFA), jak i od ambasady  Izraela  w Argentynie, które szczegółowo opisywały zarzuty związane z gwiazdą Barcelony Messi.

Prezydent AFA Claudio Tapia powiedział na konferencji prasowej w Barcelonie, cytowanej na oficjalnej stronie organizacji: "Wczoraj podjęto decyzję, by nie podróżować i grać w towarzyską grę przeciwko  Izraelowi.

Posłuchaj podcastów Jewish Views:

"Przepraszamy wszystkich Argentyńczyków, którzy żyją w  Izraelu  i Izraelu, którzy kupili bilety tak szybko, aby oglądać drużynę narodową Argentyny.

"Stoimy w obliczu rzeczywistości, która trwa od 70 lat. To, czego doświadczyliśmy w ciągu ostatnich 72 godzin, czyli wiedza publiczna, działania, zagrożenia, które nas spotkały, skłoniły nas do tego, aby nie podróżować.

"Moim obowiązkiem jako prezesa Związku Piłki Nożnej w Argentynie jest dbanie o zdrowie, integralność fizyczną i bezpieczeństwo naszej delegacji.

"Podjąłem tę decyzję. Przepraszam społeczność izraelską. To nic przeciwko nim, nic przeciwko społeczności żydowskiej, wręcz przeciwnie. "

Argentyna sfinalizuje teraz przygotowania do wyjazdu do Rosji z hiszpańskiej bazy w Barcelonie.

"Przepraszamy również tych, którzy wzięli udział w wydarzeniu poświęconym pokojowi" - dodał Tapia.

"Będą dzieci z różnych religii, które będą wchodzić w interakcję z naszymi graczami, było jasne, że piłka nożna to uniwersalny sport, który przekracza granice, że należy go rozumieć jako sport, w którym wszystko zaczyna się i kończy. na boisku piłkarskim, że nie ma to nic wspólnego z przemocą.

"Mam nadzieję i życzę, aby od teraz każdy widział decyzję, którą podjąłem jako dodatek do pokoju na świecie. Myślę, że każdy musi zdawać sobie sprawę, że piłka nożna to gra, która wykracza poza religię, płeć.

"Musi to służyć ludziom, którzy mają trudne życie i mieli dużo entuzjazmu, ale dzisiaj nie będą mogli oglądać swoich gwiazd.

"Pozostawiamy otwarte drzwi do przyszłych działań, niezależnie od tego, czy chodzi o futbol, ​​czy o inny sport w  Izraelu  lub jakimkolwiek innym kraju".

Oświadczenie Ambasady  Izraela  w Argentynie wyszczególniło niektóre kwestie związane z decyzją.

"Ambasada Izraela z żalem ogłasza zawieszenie meczu pomiędzy reprezentacją  Izraela  i Argentyny zaplanowaną na najbliższą sobotę, 9 czerwca, jako wstęp do gry o Puchar Świata w Rosji" - czytamy w oświadczeniu na jego stronie na Facebooku.

"Groźby i prowokacje skierowane na Lionela Messiego, które logicznie budziły solidarność swoich rówieśników i strach przed osiągnięciem przyjaznych, nie są obce codziennemu życiu ludności cywilnej w  Izraelu,  którego sportowcy, nie idąc dalej, byli na wielu okazjach przedmiotem przemocy i ataków.

"Przyjaźń między Republiką Argentyńską a Państwem  Izrael,  która zbliża się do końca lat 70, nie została rozstrzygnięta w meczu piłki nożnej.

"Demokratyczny kraj i społeczeństwo w liczbie mnogiej (składające się z Żydów, muzułmanów i chrześcijan) zawsze oczekują od głównych postaci argentyńskich sportów".

Tymczasem palestyńska FA wcześniej poparła decyzję oddziału Argentyny, by nie podróżowała.

"Prezydent Palestyńskiej Federacji Piłki Nożnej Generał Gabriel Rajoub potwierdził, że Argentyńska Federacja Piłki Nożnej odwołała swoją grę z zespołem Izraela ... na ziemi Jerozolimskiej, w wyniku wysiłków Palestyńczyków przy pomocy federacji regionalnych i międzynarodowych". oświadczenie powiedział.

"Wola wartości, etyki i przesłanie sportu zatriumfowała dzisiaj, a czerwona kartka została zniesiona w obliczu Izraela, anulując ten pojedynek"."

http://jewishnews.timesofisrael.com/threats-to-lionel-messi-caused-argentina-to-cancel-israel-game/

Re: Groźby" kierowane do Lionela Messiego spowodowały, że Argentyna anulowała mecz

"Od kilku dni pojawiały się naciski na Argentyńczyków, by ci odwołali spotkanie przeciwko drużynie Izraela. Wszystko w związku z przemocą wobec Palestyńczyków w Strefie Gazy, gdzie od kilku tygodni trwają walki i według relacji świadków ginie sporo ludności cywilnej. Piłkarze mieli prawo obawiać się o swoje bezpieczeństwo, zwłaszcza, gdy dochodziły do nich informacje, że Palestyńczycy nawołują kibiców do spalenia koszulek Leo Messiego."

https://www.przegladsportowy.pl/pilka-nozna/mundial-2018/reprezentacja-argentyny/odwolany-mecz-argentyny-z-izraelem-w-jerozolimie/x4yye4v

Re: Groźby" kierowane do Lionela Messiego spowodowały, że Argentyna anulowała mecz

Po pogróżkach pod adresem Messiego Argentyna odwołuje mecz w Izraelu

"Nie odbędzie się zaplanowany na 9 czerwca mecz towarzyski reprezentacji Izraela i Argentyny. Argentyńska federacja odwołała spotkanie po pogróżkach, jakie otrzymywał gwiazdor kadry Leo Messi. Środowiska palestyńskie groziły konsekwencjami, jeżeli sparing nie będzie odwołany. Apelowały o izolację Izraela po masakrach palestyńskich demonstrantów."

https://www.tvp.info/37521049/po-pogrozkach-pod-adresem-messiego-argentyna-odwoluje-mecz-z-izraelu

Re: Groźby" kierowane do Lionela Messiego spowodowały, że Argentyna anulowała mecz

"Przeciwni rozegraniu spotkania byli Palestyńczycy, zdaniem których mecz miał na celu uczczenie 70. rocznicy powstania Państwa Izrael. Wzywali do palenia koszulek argentyńskiej gwiazdy Lionela Messiego, niektóre media pisały też o pogróżkach pod adresem słynnego zawodnika Barcelony. "

http://sport.tvp.pl/mundial2018/37527348/mundial-2018-mecz-argentyny-z-izraelem-odwolany

Re: Groźby" kierowane do Lionela Messiego spowodowały, że Argentyna anulowała mecz

a zobacz jak na Atlantydzie przedstawia to drapak-wkleil szemranego mema z Messim odwracajacego kota  i sie ze mna znow klóci

Re: Groźby" kierowane do Lionela Messiego spowodowały, że Argentyna anulowała mecz

a zobacz jak na Atlantydzie przedstawia to drapak-wkleil szemranego mema z Messim odwracajacego kota  i sie ze mna znow klóci
Po raz kolejny polityka wygrała ze sportem, chociaż co do Mistrzostw Świata w Rosji, to też mam mieszane odczucia, czy powinny one się tam odbyć...

Re: Groźby" kierowane do Lionela Messiego spowodowały, że Argentyna anulowała mecz

da®®io
bylem za tym żeby losowanie mistrzostw odbylo sie w innym kraju, a to by znaczylo, ze Rosji odebrano turniej, a po tym losowaniu wszystko zostalo zalegalizowane i juz nic nie mozna bylo odkrecic - Olimpiada Zimowa w Soczi byla polityczna i te Mistrzostwa tez beda putinowskie

Re: Groźby" kierowane do Lionela Messiego spowodowały, że Argentyna anulowała mecz

szuw napisał/a
Po raz kolejny polityka wygrała ze sportem, chociaż co do Mistrzostw Świata w Rosji, to też mam mieszane odczucia, czy powinny one się tam odbyć...
To raczej nie polityka. Powiedziałbym że terroryzm wygrał ze sportem. Jeżeli były groźby wobec piłkarzy to nie ma sensu niepotrzebnie ryzykować , zwłaszcza przed mundialem.  To nakłanianie do palenia koszulek mogło się źle skończyć więc na miejscu argentyńskiej federacji również odwołałbym mecz.
Za to cała historia jest dopiero teraz podciągana pod politykę