Happy New Year! :)

sputnik
Wszystkiego dobrego w nowym roku dla Was Kochani :) Uważajcie bo jest niemożebnie ślisko! Byłem na stacji benzynowej i usłyszałem utwór co chodził za mną z 5 lat :) https://youtu.be/bESGLojNYSo

Re: Happy New Year! :)

dziewczyna z perłami
Utwór, który chodził za tobą 5 lat jest twoją drogą. Świadomą albo nieświadomą.
Wszystkiego, co dla ciebie dobre w Nowym Roku.

Re: Happy New Year! :)

sputnik
Znalazłem coś za co  szlaban  na co minimum no właśnie? Jaki wyrok? https://youtu.be/3gPkMzc9gNI

Re: Happy New Year! :)

dziewczyna z perłami
Sputniku zrób coś naprawdę szalonego.
Jedź do Wenus na Sylwestra, a Wenus doświadczy jak wygląda natychmiastowe uzdrawianie. Najgorsza wersja to razem wylądujecie w łóżku z wirusem.
Bo jak nie Teraz to kiedy?

Re: Happy New Year! :)

dziewczyna z perłami
Nie daj się zbić z tropu gierkami Wenus. To dla ciebie zachorowała na Sylwestra!

Re: Happy New Year! :)

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
O jakim wirusie mnie tu rozprawiasz? Jestem czyściutki :) A wiesz jakie stresy się przechodzi podczas badań? Dalej! Otwierasz kopertę i jest wynik negatywny! Hiv i inne sprawy :) Naraz siadasz z papierosem i przez pół godziny się zastanawiasz czy to dobrze czy źle :) Dla Ciebie to oczywiste, że negativ to dobrze w sekundę :) Sorry za agreskę ale nie lubię ingerencji w prywatne sprawy. Wenus jest ciepłą, inteligentną Osobą i zdania nie zmienię :)  Muzyczka! https://youtu.be/zK1mLIeXwsQ

Re: Happy New Year! :)

dziewczyna z perłami
To był żart przecież! Wenus napisała na forum, że jest chora i nie idzie na sylwestra. Twoich skojarzeń nie odbieram agresywnie, ale nieadekwatnie do komunikatu. Nie wiem z kim i czym walczysz, bo nie ze mną.

Re: Happy New Year! :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik