Harmonia Kosmosu

Re: Harmonia Kosmosu

Kawusia
szuw napisał/a
Kawusia napisał/a
Oj uśmiałam się jak za starych dobrych czasów. Szuwarku ja nie widzę hipokryzji w tym że zarabiają ,tylko w jaki sposób podchodzą do tego. Uważam że najpierw trzeba się zająć sobą ,bo mamy sporo do odpracowania ,a nie zajmować się innymi.
Kiedyś popularne było przysłowie:

„dobry szewc w dziurawych chodzi butach"

Dlaczego w dziurawych?

Ponieważ dobry szewc miał tylu wracających klientów, że nie miał czasu, aby zająć się naprawą własnych butów :)

Więc ja tak łatwo nie skreślałbym puszystej pani zielarki. Może pomaga tylu klientom, że nie ma czasu pomóc sobie :)

Zresztą,  to czy robi coś dobrze, myślę, że weryfikuje rynek. Gdyby sprzedawała kiepskie produkty, to trudno byłoby się jej utrzymać na nim.

Skoro mają zbyt na swoje zioła, klienci zadowoleni, to chyba dobrze to robią — niezależnie od swojej otyłości :)

Kawusia napisał/a
A te rybki są spoko ,też bym chciała mieć akwarium ,ale jakoś tak wyszło że nie mam. Dobrze ,bo możesz im powiedzieć wszystko ,a one jakoś tak bez emocji
Oj rybki też potrafią z chlapnąć ogonem, więc emocji, charakteru i temperamentu im nie brakuje :)

Pozdrawiam Czarownicę! :)
No a wygląda to tak że otyła Dietetyczka nie jest wiarygodna ,podobnie jak zielarka która ma zioła na poprawę przemiany materii .Co innego jest przytyć parę kilo ,a co innego jest mieć otyłość chorobliwą ,nie wypominając nikomu ,to jest niepokojące i nie jest zdrowe. Ale gdyby ta Pani była kucharką to bym uwierzyła że dobrze gotuje ,bo lubi jeść. Więc może zmienić zawód żeby być bardziej wiarygodną. No bo tak na prawdę wygląd tej Pani nie ma znaczenia ,ale ma znaczenie kiedy chce doradzać innym .Jestem osobą bardzo praktyczną ,więc nie słuchała bym porad tej Pani z zakresu ziołolecznictwa. Ale na inne tematy jak najbardziej mogła bym pogadać. Sama lubię jeść i na prawdę czasem nie wiele mi brakuje ,a już wskazówka na wadze zmienia położenie. I trzeba znowu rezygnować z kolacji i na bieżnię ,rower .No takie życie jak się lubi jeść i ulega się pokusom.

Re: Harmonia Kosmosu

Przyłaszczka
szuw napisał/a
Kawusia napisał/a
Ulżyło mi że mnie nie chcesz wygryzać No tak pewnie że zazdrość ja muszę się stresować w pracy ,bo mi jeszcze kazali Angielski podszlifować ,a ja ani talentu do języków ,ani faceta nie mam co by mnie namawiał do jedzenia smakołyków .I  jak tu nie być zazdrosnym i zaborczym?W domu stare pierniki wyschnięte po świętach się walają. A ja bym ciastko  z kremem zjadła. Chyba sobie budyń ugotuję ,albo kogel mogel ubiję ,bo mnie coś na słodkie wzięło.Ja jakbym się z szamnizmu Szuwarku utrzymała ,to bym bębniła od rana do wieczora tak to lubię ,no ale widzisz jakoś nie wyszło Ale doceniam ,mam ucho i dobry gust jeśli chodzi o tych co potrafią to robić.Ja nawet klaskać w rytm nie umiem ,jak idę na koncert to wszyscy klaskają w prawo ,a ja w lewo
Apetytu mi narobiłaś tym budyniem i też sobie zrobiłem.
Nie dość, że wiedźma z Ciebie, to jeszcze kusicielka...
 Jeśli przytyję, to nie będę mógł zostać zielarzem:)

 A jeśli chodzi o rytm, to trafiłem na energetyczną piosenkę:

<nabble_embed><nabble_embed><iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/gWtlUzqNuU8?si=TLT87-wbaLJArT_N" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" referrerpolicy="strict-origin-when-cross-origin" allowfullscreen>&lt;/iframe&lt;/nabble_embed&gt;></nabble_embed>
Nie wiem, jak ja to zrobiłam, że weszłam w Twój post do Kawusi, Szuwarku :)
Przepraszam, jakaś magia się zadziała :)
🦋🦋🦋

Re: Harmonia Kosmosu

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
Przyłaszczka napisał/a
Kawusia napisał/a
Przyłaszczka napisał/a
szuw napisał/a
Kawusia napisał/a
A dlaczego ta Pani co sprzedaje zioła taka otyła? Dla mnie nie jest wiarygodna zupełnie. Najpierw niech ogarnie siebie ,a potem bierze się za leczenie ludzi. Poza tym na pewno nie zbiera tych ziół sama ,bo wtedy miała by ruch i wyszło by to z korzyścią dla jej zdrowia i samopoczucia. A jak wiadomo najlepiej zbierać zioła samemu ,bo wtedy wspieramy swoją energią.

Myślę, że może być wiele powodów otyłości tej Pani.

- Może jej mąż lubi korpulentne kształty,  a ona chce się mu przypodobać?

-  Na przykład w niektórych afrykańskich plemionach otyłość to oznaka zdrowia, sukcesu, bogactwa.
Dla takich Afrykańczyków byłaby niewiarygodna, gdyby była szczupła jak szpilka.
-  Być może pochodzi z afrykańskich plemion :)

- Może akceptuje siebie taką, jaka jest i ma gdzieś trendy i modę na sylwetkę fit.

- Może już tyle zarobiła na swoich ziołach, że nie musi ich już sama zbierać? Teraz pławi się w miodzie, mleku i kawiorze i ma elfy od zbierania ziół🙂

- Może ma genetycznie wolną przemianę materii i trudno jej utrzymać szczupłą sylwetkę?

- Wydaje mi się, że wiele z czarownic powieściowych i ekranowych też było przy kości np.:

Kawusia napisał/a
Jeśli chodzi o Konchowanie uszów ,to za dobrą kawę mogę zrobić ,bo nawet mam w domu jeszcze konchy ,mogę też postawić bańki ogniowe ,mam minerały i znam się na nich .Pióra mam nawet z pawia ,a
Bębny mam dwa i czasem bębnię. Kambuchę robiłam sama w domu i piliśmy jakiś czas ,Złoto i Ormus było przewodnim tematem na forum chyba parę lat temu z tego co kojarzę ,to ktoś z forumowiczów chciał kupić ,nie jestem pewna ale chyba Serenity lub Kropelka. Do badań natomiast mam zaufanego lekarza Rosjanina który jest w tym dobry. Kosmetyki też potrafie robić sama ,olejki i inne ,na swój użytek .Znam się też na magii ,na psychologii ,
No zdolna jesteś Kawusiu niesłychanie — podziwiam i zazdroszczę :)

Ja nie stosuję takich wynalazków, ale mam inny sposób, aby nie chorować — akwarium. Od kiedy śpię w pomieszczeniu z akwarium, to przestałem chorować na wszelkie przeziębienia, zatkane nosy itp.  No i mogę sobie porozmawiać z rybkami — one najbardziej mnie rozumieją, czyli jednocześnie mam zapewnione wsparcie psychologiczne :)

Kawusia napisał/a
ale nie rozumiem tytułu filmu "Pal hajs"Bo przecież oni reklamują swoje wyroby i inne usługi nie za darmoWięc trzeba wyjść z tej hipokrycji .
"Pal hajs", to nazwa komediowego kanału na YouTube, którego autor odwiedza różne ciekawe miejsca. Jego mottem jest: „Bawiąc – uczy, ucząc – bawi”.

Kawusia napisał/a
Z kolei ja wybrałam nie zarabiać w ten sposób, ponieważ to kłóci się ze mną .
A jeśli mogę komuś pomóc to to robię ,bo energia wraca pomnożona o efekt do adresata ,wiec warto. Czyli moje Dary i umiejętności są wykorzystywane w pełni. Póki co teraz czekają mnie nowe zadania  bardzo przyziemne ,no i będę robić kasę ,ale zupełnie ukorzeniona w ziemi.
Moim zdaniem, to świetnie, że ludzie pokazani na filmie zarabiają, że łączą swoje pasje i hobby z zarabianiem pieniędzy. Nie widzę w tym żadnej hipokryzji.

Steve Jobs powiedział, że „jedynym sposobem, by dobrze pracować, jest robienie tego, co uważasz za wspaniałe zajęcie.

”Praca, która jest jednocześnie pasją, może być spełnieniem Twoich marzeń i przyczynić się do wzrostu efektywności z wykonywanych obowiązków".
Kawusia napisał/a
Nie rozumiem po co gość w filmiku mówi po Angielsku jak jesteśmy w PolsceNie Palę hajsu jeśli mam być szczera ,ale pomnażamDzięki za filmik ,od czasu do czasu warto zobaczyć i upewnić się że obrało się dobry kierunek.
Gość w filmiku mówi po angielsku, ponieważ rozmawia z obcokrajowcem:) Poza tym w filmie są napisy.
Pozdrawiam czarownice fit i życzę wspaniałej niedzieli! :)
Oj, Szuwarku, ja myślę, że Kawusia nie chciała się wywyższać, tak tylko wyszło, bo chciała się pochwalić swoimi umiejętnościami. A przecież wiadomo i Kawusia też na pewno to wie, że każdy człowiek rozwija się w swoim tempie i w swoim czasie :)

A co do puszystości tej Pani z filmiku to mogę dodać, że może być tak, że jej Ukochany jej podsuwa smaczne kąski, bo chce trafić przez żołądek do jej serca, a ona 10 razy mu odmawia, a w końcu ulega, bo nie chce mu robić przykrości, bo on się tak stara.

Co do sposobu zarabiania pieniędzy to się na tym nie znam i nie chcę oceniać. Ale wydaje mi się, że jeżeli ktoś chce się poświęcić magii całkowicie, to musi z czegoś żyć i mieć co do gara włożyć. Ja tylko mogę podpowiedzieć, że "łatwiej szklankę podnieść ręką, niż siłą woli". Tak że łatwiej materię zdobyć materią. W związku z tym ja poszłam w nieruchomości :) Czyli ciężką materię, bo chcę mieć gruby hajs :)

Przeprzyjemnej niedzieli życzę wszystkim. Ptaki tak słodko śpiewają od rana :)
Przylaszczko ja to sobie sama czasem robię święto i jakieś ciastko przemycęNa nikogo  w tym względzie nie mogę liczyć. Ostatnio  uzupełniałam swoją garderobę i przyszedł Pan z Panią do sklepu i pomagał Pani wybrać ubrania. Pan był zaangażowany tak ,że aż przyciągnął moją uwagę."Kochanie kup sobie tą sukienkę ,będzie Ci w niej pięknie "A Pani "No dobrze mogę spróbować przymierzyć" No i tak sobie gruchali .A ja się zastanawiam gdzie tacy mężczyźni...Ja to bym nie odmówiła jakby mi mężczyzna gotował Podobno są najlepszymi kucharzami.
Przylaszczko masz 100 % racji z tą materią i ja uważam że Magię mogę uprawiać i rozwijać się Duchowo ,ale trzeba kasę zarobić i do pracy należy iść. A w pracy nie rozmawiać na tematy magii i inne ,bo niektórzy tego nie rozumieją.Poza tym  każdy niech idzie w zgodzie z własną Duszą ,bo przecież każdy ma swój własny plan.Ja Ci życzę grubego hajsu Przylaszczko ,nie dawno myślałam o tym że może z tej Polski trzeba będzie uciekać ,i pomyśleć o życiu w jakimś spokojnym miejscu. Może będziemy Cię prosić o pomoc w zakupie domu. Ale póki co to miałam w Piątek spotkanie biznesowe i biorę się ostro za pracę  w Dużym ,pięknym Polskim Mieście. Miejsce pracy ,no nie mogłam wymarzyć lepszego My robimy plany ,a Bóg się śmieje tubalnym głosemEch życie
To ja mam codziennie święto, Kawusiu :)
No i generalnie to u mnie jest albo sobota, albo niedziela, względnie jeszcze piątek czasem :)

A takich mężczyzn to trzeba chyba ze świecą szukać, ale są, są. Wystarczy tylko na swojego trafić, bo cudzy nie będzie Cię tak kochał, jak Twój. No, ale o tym w szkole nie uczą, a to powinno być w podstawie programowej :)

Dziękuję, wezmę tego hajsu oczywiście tylko tyle, ile będę mogła udźwignąć, inaczej się zepsuję, a tego przecież nie chcę:)

Jeżeli tylko będę umiała Ci pomóc, to bardzo chętnie. Na razie też łapię kontakty, ale same przychodzą, jak się rozpuści wici. Na majówkę mam mieć gości, których córka jest tłumaczem u notariusza we Włoszech. Świat jest przecudnie wymyślony :)

Gratuluję Ci nowej pracy i życzę Ci, żeby spełniła wszystkie Twoje oczekiwania :)
Przylaszczko mówi się że "Co dla Ciebie ,to jest Twoje" Ja zawsze zwalam winę na siebie ,bo wszystko co doświadczamy jest w nas. Czyli na wszystko sobie trzeba pozwolić ,na miłość też ,a tu traumy z dzieciństwa ,a ludzie się zastanawiają czemu nie wychodzą związki.Bo czasem trzeba zaufać mimo że 100 razy ktoś złamał serce, bo trzeba czasem ego schować do kieszeni i kochać bezwarunkowo. To trudne ,ale nie niemożliwe. Przyciągamy zawsze to czym emanujemy ,a jak jakaś kobieta jest w roli ofiary ,to zawsze przyciągnie kata. To sprawdzone naukowo. Więc po to się oczyszczamy. Zobacz kogo kochałaś dawno temu ,a teraz ta osoba nie jest dla Ciebie interesująca ,bo zmieniłaś się ,a on poszedł inną drogą ,bo kasa itd...I nagle wasze drogi się rozchodzą ,a ty się zastanawiasz na jakim etapie życia byłaś w tedy że on Cię sobą ujął. Kiedyś odezwała się do mnie pierwsza miłość ,ale ja mówię Ja nie jestem już tą dziewczyną z warkoczami ,tą którą kochałeś. Czas leci nieubłagalnie ,a my jeśli wysiądziemy z pociągu ,to potem trudno z powrotem wsiąść .Jedni wysiadają ,drudzy wsiadają. Ale czasu nie zatrzymamy ,dlatego jeśli niebo kogoś zsyła i dobrze się czujesz z tą osobą ,to trzeba sobie na nią pozwolić. Bo nigdy już nie powtórzy się ani ta chwila ,ani czas w którym doszło do spotkania. Ludzie żyją przeszłością ,wspomnieniami ,a nie myślą o tym co ich spotyka teraz i co może spotkać jutro .Ważna jest teraźniejszość i przyszłość ,a to co odeszło już przeszło .Wspomnienia zatrzymują nas w przeszłości i nie widzimy możliwości ,które daje jutro i dziś. To tak z mojej obserwacji ,bo kiedyś zastanawiałyśmy się dlaczego ludziom nie wychodzą związki. Przylaszczko kasa Cię nie zepsuje jak masz w głowie poukładane .Ja się zawsze śmieję piękna byłam ,a teraz mogę być tylko bogata .No różnie to bywa z tą kasą ,ale powiedzmy że ją przyciągam. Bo jak wydajesz na przyjemności to wtedy energia do Ciebie wraca. Poza tym wysyłasz do Wszechświata sygnał że jeszcze masz na te przyjemności  poza tym że płacisz rachunki itd...Pieniądze też energia i trzeba oswoić .Pamiętam jak dawniej żałowałam sobie na wszystko ,to mimo że tą kasę zarabiałam i zapierniczałam jak mały samochodzik ,to nigdy tej kasy nie miałam ,bo potrzebowałam na przetrwanie. Później wyleczyłam się z zapierniczania i zauważyłam że nie trzeba zapierniczać ,tylko trzeba w głowie poukładać.
Co do pracy to ostatnio byłam Urzędniczką i bardzo mi się podobało ,ale byłam tam na jakiś czas i wiedziałam że muszę odejść .Plan miałam prosty podejść do egzaminów zdać .Bo na Urzędasa musisz podejść do egzaminów i mieć w palcu całą Ordynację Podatkową i Prawo Administracyjne. Test 20 pytań i 8 minut na odpowiedź ,zdane musisz mieć 70 % i wtedy zapraszają Cię na ustny .Dostajesz parę pytań ,w tym znów metoryczne , no i albo jesteś najlepsza ,albo nie .Ostatnio było 70 osób na jedno miejsce ,w tym większość stanowią Studenci Prawa.No i taki mój plan bo zachciało mi się w budżetówce pracować ,bo uważam ze jest to w tych czasach najpewniejsze żródło dochodu.No i zaczęłam się uczyć ,a tu telefon od znajomej która potrzebuje odpowiedzialnych i solidnych ludzi ,a prze de wszystkim uczciwych ,bo się tam obraca miliony monet .I mówi zapraszam ,szybka decyzja ,no a co zdecydowało? piękne miejsce.Dojazd do pracy 1 godzina ,no ale albo pracujesz w małym miasteczku w jakimś Urzędzie ,albo w dużym mieście ,jak chcesz normalnie być traktowana. Nie życzę nikomu naszych przedsiębiorców z małych miasteczek. No i oczywiście nowe wyzwania ,bo kurs walutowy ,żeby odróżniać fałszywki i jeden gość z Warszawy robi ten kurs ,no i potem szkolenie ,czyli krótko mówiąc moje plany co do spokojnej pracy Urzędniczki poszły się na ten moment j...ć. I znowu trzeba się uczyć i tak całe życieAle dzięki temu mam na prawdę ciekawe życie ,choć wszyscy się śmieją że jeszcze muszę iść na pilota samolotu ,a ja mówię poczekamy ,zobaczymy

Całkowicie się z Tobą zgadzam w temacie Miłości i w temacie pieniędzy. Nic dodać, nic ująć :)

Wspaniale, że się realizujesz zawodowo. Życzę Ci zdania tego kursu na walutę i na pilota :)
🦋🦋🦋

Re: Harmonia Kosmosu

Przyłaszczka
szuw napisał/a
Przyłaszczka napisał/a
:)
No i teraz nie wiem, obrażasz mnie czy głaszczesz? :)
Oczywiście, że głaszczę, ale tak, żeby nie zagłaskać! :) Nawet mi przez myśl nie przyszło, aby Cię obrażać  :)

Przyłaszczka napisał/a
Bo jak koś kupił 10 sukienek, dokonał przeróbek i sprzedał z zyskiem, to jest już specjalistą od sukienek? Albo samochodów- niech będzie po męsku bardziej. To jest specjalistą? No, ja tam nigdy auta z zyskiem nie sprzedałam, chociaż koło 10 może i miałam. No nie wiem... Specjalistka od nieruchomości- dobrze brzmi, nie powiem :)
Teoretycznie 10 sukienek, albo samochodów to jeszcze za mało, aby nazywać siebie specjalistą... Ale nie w Polsce! Każdy Polak, to specjalista od wszystkiego — od polityki, od piłki nożnej, od skoków narciarskich, od Papieża...

Jesteśmy współczesnymi „ludźmi renesansu" — im mniej wiemy, tym wydaje się nam, że mamy większą wiedzę :)

Albert Einstein powiedział „Im większa Wiedza, tym mniejsze Ego. Im mniejsza Wiedza, tym większe Ego”.

Może znał kilku Polaków, albo wybiegał w przyszłość? :) A może to nie tylko w Polsce ludzie mają taką przywarę :) Tak, Balzac napisał kilka komedii na ten temat, więc to międzynarodowa, grubsza sprawa :)

Przyłaszczka napisał/a
A ktoś jeszcze puszczał rosyjskie piosenki na onecie? Jak śmiał? Ja nie pamiętam, żeby tak się stało.

Kurcze, jeśli nikt oprócz mnie nie puszczał, to znaczyłoby, że konkurowałem sam ze sobą... :)

Przyłaszczka napisał/a
Pewnie masz rację z tymi szamanami, wiedźmami. Sprzedawali dobry towar, to i mieli klientów.
Kościół sprzedaje działki w niebie- towar dość eteryczny- ale reklama- reklama dźwignią handlu :)

Pozdrawiam specjalistę od strun :)
Pozdrawiam :)

PS. Dlaczego tylko od strun? Ja jestem specjalistą od wszystkiego ;)

No i co ja mam teraz robić? Mój post do Ciebie wcięło. Kosmiczny potwór zjadł większość, a końcówkę wypluł w Twojej odpowiedzi do Kawusi. Może to było nic nie warte, co napisałam...

Życzę Ci spokojnej nocy :)
Pozdrawiam specjalistę od wszystkiego :)
🦋🦋🦋

Re: Harmonia Kosmosu

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
[...]

Na walutowym jest ciekawie bo się dowiadujemy że w Korei Północnej są najlepsi fałszerze pieniędzy ,a konkretnie dolarów. Wyobraź sobie że dużo osób oszukali. Właściwie najbardziej musimy się obawiać dolarów ,ponieważ są w 200 i 1000 banknotach, bo uznali że nie ma co się rozdrabniać .Ale najbardziej zabawne jest to że Ci fałszerze postanowili oznaczać swoje fałszywki ,coś jak sigil na swoich banknotach. Czyli artysta robi dzieło ,puszcza na rynek ,to chce żeby wiedzieli że to on zrobił i podziwiali ,a zwłaszcza ludzie którzy ich ścigają .Gość zbiera te fałszywki i uczymy się na nich ,jak fałszerze są coraz lepsi .Serio coraz trudniej rozpoznać .Chyba najtrudniej im podrobić funty brytyjskie. W Polsce to 20 złotówki i 100 były dość popularne. Przylaszczko na pilota kurs jest o tyle łatwy że jak nie zdam ,to polecę zawsze w dół

Re: Harmonia Kosmosu

[...]

Faktycznie pojawił się błąd (albo Chochlik) w tym wątku, nawet w moim komentarzu wyświetlała się Twoja sygnaturka (zamiast mojej), trochę się zdziwiłem :)

Błąd już zlokalizowałem — po prostu niestarannie wstawiłem kod z YouTube i on powodował błąd. Poprawiłem i teraz powinno być ok. Przepraszam, jeśli z tego powodu zniknęły jakieś komentarze :)

Pozdrawiam Was i życzę udanego tygodnia! :)