Hienko, Co można zwiedzić we Wrocławiu?

Lwiczka9
Moze zatrzymam sie w miescie. Wiem ze macie Afrykanrium,....Bylam juz we Wrocku ale..dawno...z 10 lat temu,a przedtem tez pare razy. A fontanny? Panorame raclawicka juz mam zaliczona...

Re: Hienko, Co można zwiedzić we Wrocławiu?

hiena
Teraz dopiero zobaczyłam twoj wpis!...

Re: Hienko, Co można zwiedzić we Wrocławiu?

hiena
Darek mam zbiór zdjęć o Wrocławiu sprzed pięćdziesięciu lat...http://www.gazetawroclawska.pl/archiwum/a/wroclaw-50-lat-temu-na-kolorowych-zdjeciach-zobacz,13136912/...

Re: Hienko, Co można zwiedzić we Wrocławiu?

da®®io
1968 rok, mialem 5 latek- kazde miasto w swoim muzeum ma zbiory archiwalnych fotografii na ktorych widac miejsca ktore znikły albo sie zmienily nie do poznania-jest taki dział na google fotopolska.pl albo stare zdjecia i pocztówki
http://stare-fotografie.com/lodz-stare-zdjecia-i-pocztowki/

Re: Hienko, Co można zwiedzić we Wrocławiu?

karolina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Dla ciebie Lwiczko najlepszym adresem do odwiedzenia we Wrocławiu będzie ul. Sokolnicza 14-18.

Re: Hienko, Co można zwiedzić we Wrocławiu?

znam ich
Dla Lwiczki, Darrio, Hieny i Szuwara najlepszym adresem do odwiedzenia zwiedzenia i zamieszkania we Wrocławiu jest ul. Jarzębinowa 14/16

Re: Hienko, Co można zwiedzić we Wrocławiu?

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez karolina
Czesc Karolinko...moze opowiesz Nam co to za atrakacja jest na tej ulicy?:)...

Re: Hienko, Co można zwiedzić we Wrocławiu?

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez znam ich
O nastepny gosc!...Widze ze lepiej sie znasz we wroclawiu niz ja...chyba bywales juz czesto na tej ulicy?...opowiedz jakie tam miales wrazenia?:)...
12