Hienko, mam propozycję, zrób tutaj " Album o Wrocławiu "

Re: Hienko, mam propozycję, zrób tutaj " Album o Wrocławiu "

hiena
Obejrzalam...jest ekstra w lodzi...myslalam ze to miasto meneli...jak to znany  aktor palnal ;)...

Re: Hienko, mam propozycję, zrób tutaj " Album o Wrocławiu "

da®®io
wiesz, kazde miasto ma swoje czarne rewiry- w centrum sporo ruder wyburzono a tych meneli przeniesiono na obrzeżne osiedla-Łódz za fundusze unijne naprawdę wypiekniała bo staralismy się tez o Expo ale nie wyszło - zadlużenie mamy duże ale tak jest we wszystkich miastach bo to jest proces rozlozony na kilkanascie lat, ale miasto staje się znow centrum kulturalnym i biznesowym

Re: Hienko, mam propozycję, zrób tutaj " Album o Wrocławiu "

hiena
No przeciez...we wrocku tez sa takie miejsca...ja bylam kiedys w lodzi ale w Summe nic nie widzialam bo na drugi dzien wyjezdzalam...ale pamietam to byly baluty jakies osiedle...jechalam tramwajem to bylo widac te stare fabryki odziezowe...co do wypowiedzi aktora lindy...niby tak sie tlumaczyl ze kiedys Łódź to byla hollywood polska i wiecej sie dzialo czy bylo wiecej zycia?...ale jak sie popatrze na twoje zdjecia to tam sie napewno duzo dzieje...te rezydencje i nawet macie kosciol prawoslawny super to odnowili!...

Re: Hienko, mam propozycję, zrób tutaj " Album o Wrocławiu "

da®®io
ten album był na początku ładniejszy, ale tymi przenosinami z Atlantydy został uszkodzony bo nie wszystkie zdjęcia się załadowaly i niektórzy zlosliwcy postanowili się z niego wykreślić czym go tez popsuli-ale nie szkodzi, bo gdybym tego tutaj kiedys nie przerzucil to teraz by to zostało skasowane na Atlantydzie, a tak cudem się uratowalo wraz z resztą ponad 15 wątków

Re: Hienko, mam propozycję, zrób tutaj " Album o Wrocławiu "

hiena
Aha...pisales wczesniej o tym ze przeniosles stamtad...to ona tam robila Konkursy?  na moderatora nie chcialo sie jej wtedy?...zerknelam tez w albumie na to co pisali ludzie I widze ze nie bylo tak jak dzis...nawet drapak pisal normalnie do ciebie...a teraz najezdza na ciebie strasznie!...

Re: Hienko, mam propozycję, zrób tutaj " Album o Wrocławiu "

da®®io
wejdź tam w dział Administracyjny i poczytaj o żóltych i czerwonych kartkach jakie mi wręczała, znajdź jej idiotyczną ankietę dzięki której mnie banowała, znajdz moje ostre polemiki krytykujące postawę administracji-bo choc moje wpisy znikły to pozostało sporo cytatow swiadczacych o mojej nieugiętosci, a z drapakiem skonfliktowalem się na tle jego uczestnictwa w raś i za atakowanie mojego miasta oraz za robienie ze mnie komucha i menela tak jakby jego Śląsk byl krainą szczesliwości-a to brudny zapyzialy Mordor

Re: Hienko, mam propozycję, zrób tutaj " Album o Wrocławiu "

hiena
Poczytam sobie...kiedys na marsie czy magi tacy nie byli...ale teraz taka zmiana jest zadziwiajaca...dobra bede szla Dzieki za info I ave na dobranoc:)...
12