na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

da®®io
ze autorem utworu " Kordian i Cham " jest Kraszewski, a tak naprawdę to jest nim Leon Kruczkowski którego chca pisiory dekomunizowac

Re: na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

da®®io
oto jego wpis potwierdzajacy ten błąd " Pamiętam
ten dylemat z lektury Kordian i Cham
Kraszewskiego."

Re: na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

hiena
Oni wszystko z Google przepisuja...nawet nie przeczytaja dokladnie tylko...spiesza sie zeby wstawic link i zgrywac znawce tematu:))...

Re: na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

Lwiczka9
:)))Oni rano produkuja teksty,a my wieczorami sobie snujemy opowiesci...:))) Oj tam,oj tam....no coz...takie czasy...rozpad wspolnoty ...jak to w Polsce...

Re: na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hienko, ale o pustactwie lotha świadczy to, że on nigdy nie poprawi czegoś gdy się pomyli, albo gdy ktoś mu wytknie błąd, a przecież ma mozliwość edycji i dokonywania poprawek

Re: na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

Lwiczka9
Dario,ale lot tylko sie tam bawi i jest jak u siebie.  Wiem ze cie to wkurza.  Jego zoną i  rodziną  jest forum Serenity. I tylko tyle...O co sie bijesz z koniem?  Nooo..bo naprawde zaczne myslec ,ze to co Amigo napisal to prawda..) czyzbys byl (kiedys) zakochany w S. i teraz sie mscisz?? Bo my cie tu wspieramy (sorry,ja) a moze nie znamy prwadziwego podglebia?:))) fajnie byloby wiedziec:))

Chyba tak jest jak mowisz...cos tam mu niedawno napisalam nie pamietam watku ...najpierw cos tam pisal ale pozniej nagle zniknal:))...

Re: na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
lwiczko, nie ustawiaj tego w takim świetle, przeciez ja jej nie znam a różnica naszego wieku to ponad 15 lat, ale przez pewien czas pisaliśmy ze sobą i było miło, ale się skonczyło i to bylo na tyle bo ja harlekinów nie tworzę
12345