Hienko, mam propozycję, zrób tutaj " Album o Wrocławiu "

Hienko, mam propozycję, zrób tutaj " Album o Wrocławiu "

da®®io
taki jaki ja zrobiłem o Łodzi-pokaż nam swoje miasto bo zapewne jest ciekawe i warte poznania

Re: Hienko, mam propozycję, zrób tutaj " Album o Wrocławiu "

da®®io
nie wiem, czy dobrze rozumuję, ale czy do prezentacji zdjęć nie trzeba być zalogowanym? bo z anonima chyba tego nie da się zrobic

Re: Hienko, mam propozycję, zrób tutaj " Album o Wrocławiu "

da®®io
na początek daję taką stronkę z kilkoma fajnymi zdjęciami miasta w stylu dawniej i dziś
https://www.wroclaw.pl/tak-zmienil-sie-wroclaw-zdjecia-przed-i-po

Re: Hienko, mam propozycję, zrób tutaj " Album o Wrocławiu "

hiena
Czesc...juz mnie wyreczyles z tym albumem:)...a twojego Albumu o Lodzi nie widzialam...jestes stamtad?...

Re: Hienko, mam propozycję, zrób tutaj " Album o Wrocławiu "

da®®io
oczywiście że z Łodzi, no przeciez ten album łódzki jest tutaj na Multi-wejdź w turystykę-zobacz ile tam jest ciekawych moich tematów

Re: Hienko, mam propozycję, zrób tutaj " Album o Wrocławiu "

hiena
Nie zdazylam jeszcze obejrzec wszystkiego...poogladam sobie...

Re: Hienko, mam propozycję, zrób tutaj " Album o Wrocławiu "

na turystyce  nauce sporcie sa tematy które uratowałem z Atlantydy gdy panował tam tydzien anarchii moderatorskiej bo Serenity ustanowiła 16 osób moderatorami, a więc wyobraź sobie co tam się działo- istny bałagan i podjazdowe wojenki skutkujace awanturami i prowokacjami-tak ta świruska wylaniała moderatorów

Re: Hienko, mam propozycję, zrób tutaj " Album o Wrocławiu "

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Nie zdazylam jeszcze obejrzec wszystkiego...poogladam sobie...
to podbij te wątki które Ci się spodobają:)
12