na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

Re: na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

hiena
Oj  lwico...chyba nie sadzisz ze Dario Ma tak zly gust i lubi takie dzielnicowe?;DD...

Re: na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
On kompulsywnie wrzuca tematy i tyle. Jak rybka chwyci to ok. Jak nie to wali 14 sztuk z tubki o panie Pokorze. I idzie dalej...Nie dmeonizujcie lota...Zeby po polnocy liczyc jego bledy gdy on slodko spi??:)nieeee...to ponizej mojej godnosci:))Kolorowych senkow!

Re: na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

Ok,darrio,nie podejrzewalam cie przeciez o to. Czlowiek lubi jak jest milo...a potem jest przykro gdy osoba sie zmienia na gorsze i to pod wplywem innych,a my to widzimy. I nie mozemy nic zrobic. Ja tez znalam kiedys inna S. niz teraz.  Panta rei...Sorry,jesli urazilam. Dobranoc

Re: na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
:))))dobre hienko...juz przeprosilam:) Ide lulu...paaa i do milego....ps. o 3.45 sa tance na lodzie na Olimp...ale nie doczekam,szkoda..

Re: na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
ona popelnila 2 błedy w naszej  wirtualnej znajomosci-które spowodowały, że zobaczyłem ja w innym niekorzystnym świetle

Re: na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

Lwiczka9
Pozostaw to dla siebie Darku. Dobrej nocki:) Nie załuj niczego.

Re: na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

da®®io
dobranoc, ja to juz widzę z innej perspektywy-ja mam u siebie moją bliską koleżankę:) którą znacie z duszy

Re: na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
No tez bede isc do lozy;)...narazie uwazaj zeby cie sie nie przysnila jakas dzielnicowa!;DD...ave:)...
12345