na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

Re: na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

hiena
Co do kraszewskiego...przypomnialo mi sie ze na tej ulicy we wroclawiu byl lub nadal jest...Dom wariatow:))...ave...

Re: na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

da®®io
a jest u was ulica Cwiartki? bo to jest adres Ferdka Kiepskiego-ps. Nigdy nie byłem we Wrocławiu, a brat.mi mówił, ze to nawet ciekawe miasto

Re: na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

hiena
Nie Ma takiej ulicy...wymyslili dla serialu...naprawde jest to ulica Podwale...na tej ulicy kiedys mieszkala moja kuzynka...ale przed kiepskimi...nie byles we wroclawiu jeszcze?...no to kombinuj i przyjezdzaj do mej metropoli;)...

Re: na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

purysta
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Szanowna Lwiczko, popełniłaś błąd pisząc, że Darrio bije się z koniem. Prawidłowo należało napisać, że Darrio bije konia, ewentualnie trzepie lub wali.

Re: na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
[...]

Hienko jesteś z Wrocka?
Swego czasu bywałam tam stosunkowo często, zatrzymywałam się wtedy w hotelu niedaleko dworca, Polonia, z okna miałam widok na Arkady, to chyba galeria handlowa, ale teraz nie jestem pewna czy nie mylę miejsc, przemieszczałam się dość szybko między Wrocławiem, a Poznaniem ...czasem Leszno :)

Re: na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez purysta
a ty prowokacyjny chamski purysto męczysz gruchę czy pucujesz gałkę

Re: na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

Lwiczka9
Lubi mnie,nie poradzisz darrio...pozostaje nam zyczyc mu powodzenia w czynnosci calkiem obscenicznej,cóz...Nie jestem ciekawa wrazen ...RZYG.

Re: na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

Darku,propaganda kwitnie. Zajrzalam-linki z wyborczej i TVNu podane przez  Iluma sa z 2015 roku i ze stycznia 2018. Po co to rozkminiac. Przeciez to jak juz sie rzeklo wczesniej antysemickie trolle. Naprawde nudzi mnie juz to gadanie o jakichs patałachach prawakach-skonczmy z tym :)Dobranoc.
12345