Re: Jasna Strona Mocy

Wenus
Darku, czy Ty się naprawdę o mnie martwisz?

Re: Jasna Strona Mocy

da®®io
lubię Cię:) i jestem wyczulony na oszustów-przecież poznałas mnie trochę ja jestem uczciwy i nie udaję-Minko, baw się ale bądź czujna

Re: Jasna Strona Mocy

Wenus
Luz :) mogę pożartować, pośmiać się ale nie jestem głupia, pusta lala żeby dać się omotać jakimś anonimom. A poza tym amory mi nie w głowie wcale a wcale ;-)

Re: Jasna Strona Mocy

da®®io
wiesz Minko, w necie obie płcie pogrywają sobie nieladnie, niby jest opinia że to my faceci oszukujemy i pewnie tak bywa, ale kobiety w dziedzinie zwodzenia też sa niezłe-stosują takie metody działające na faceta żeby wyłudzic adres maill lub telefon-po obu stronach tej barykady trwa ta sama gra

Re: Jasna Strona Mocy

Wenus
Zastanawiam się jaki cel może mieć takie działanie? .... co innego numer konta albo chociaż zdjęcie karty kredytowej ;-)

Re: Jasna Strona Mocy

da®®io
spokojnie, to jest ten sam cel-bo zobacz ze tu chodzi o zdobycie zaufania, a klucz do oszustwa tkwi w załączniku który ma za zadanie zapanowanie nad Twoim urządzeniem i ma się pojawic w odpowiednim momencie bo kazdy traci kiedys czujność-ja się tego pilnuję i nie otwieram załączników od niepewnych nadawców-czym innym jest gdy znamy osobę piszacą to i taki załącznik jest sympatycznym uzupelnieniem a nie podstępnym działaniem

Re: Jasna Strona Mocy

Wenus
No to mam Zonka dla oszustów :) Komp, z którego piszę służy mi tylko i wyłącznie do rozrywki :)

Re: Jasna Strona Mocy

da®®io
no wiesz, rozrywki mogą byc różne, a takiemu podstępnemu hakerowi wszystko się moze przydać-grzebanie komus w kompie jest porównywalne do przegladania jego smietnika bo z tego mozna się wiele dowiedzieć o danej osobie-takiemu stalkerowi wystarczy tylko jakaś " zaczepka " i domino rusza
12