na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

Re: na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

da®®io
wiesz lwiczko, że ja nikomu nie popuszczam-każdy prowokator dostanie ode mnie to na co zasługuje i dlatego mnie nie lubią, a mi to wisi bo jestem wierny sobie-zmęczyła mnie ta Atlantydowa awantura-dobranoc:)

Re: na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

kontroler
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Darku,propaganda kwitnie. Zajrzalam-linki z wyborczej i TVNu podane przez  Iluma sa z 2015 roku i ze stycznia 2018. Po co to rozkminiac. Przeciez to jak juz sie rzeklo wczesniej antysemickie trolle. Naprawde nudzi mnie juz to gadanie o jakichs patałachach prawakach-skonczmy z tym :)Dobranoc.
Lwiczko9, wszystko ci się pomyliło. Odpowiadasz na pytanie Darka, które on ci zadał w waszej prywatnej korespondencji, a nie tu na forum. Oj gapciu, gapciu.

Swoją drogą, straszne głupoty wypisujecie do siebie na tych privach. Pękam ze śmiechu, kiedy to wszystko czytam, no ale taka praca.

Re: na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

dziewczyna z perłami
Darrio, to  Ty popełniłeś błędy w tej wirtualnej znajomości z Syreni.
Po pierwsze postawiłeś ją pod ścianą i zmusiłeś do wyboru, a wtedy ona wybrała Lota.  Wtedy był pierwszy znak, by coś zmienić.
Po drugie - Lothar chodzi koło niej i robi maślane oczy, a Ty masz do niej  pretensje i ją atakujesz. Jeszcze nigdy facet nie zdobył kobiety cały czas ją krytykując. Może liczyć tylko na walkę.
Po trzecie ludzie się zmieniają zależnie od tego z kim przystają.
Po czwarte wciągasz Wenus, którą darzysz zainteresowaniem, by zajmowała się twoimi sprawami uczuciowymi, które przywiązane są do Serenity.
Darrio, same błędy.......................................
Jeśli chcesz być u Syrenit musisz czuć się tam jak jej gość.  A wtedy....niech Lothar będzie twoim kierunkowskazem...
Sprawiedliwości tam nie ma poza sprawiedliwością sympatii albo sprawiedliwością serca.  Domaganie się tam sprawiedliwości jest absurdem. Ona jest po tamtej stronie światopoglądu!
Gonisz w piętkę.

Re: na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

Ivona
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez purysta
Jako mężczyzna,  sam wiesz najlepiej.;)

Re: na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
Perelko, nie do konca wiesz o jakich błędach ja mówię i nie przesadzaj-przeciez to tylko wirtualny Świat, konflikt z S. zarysowal się przed moim przyjciem na Atlantyde-a moje pojawienie się tam miał go zalagodzic, ale on niestety rozgorzał i to nie z mojej winy, a Wenus w to nie mieszajmy bo My mamy jak dotąd miłe relacje i takich nadal pragnę:)

Re: na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ivona
Ivono, chyba znasz reakcje u mężczyzny po przebudzeniu z rana? więc się nie dziw niczemu;)

Re: na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kontroler
Lubisz sobie pofantazjowac,gratuluję!  Lubisz mnie..o jak "miło":)) Pamietaj tylko: za dobra prace dobra płaca:))Nie popusc,musisz za te meki otrzymac godziwe wynagrodzenie:)))))

Re: na NA lothar udaje znawce literatury i twierdzi, ze

da®®io
lwiczko, a może to nie jest glupie gdybysmy mieli kontakt na priv-moglibysmy czasem "pogadac" o sporcie:) i o muzyce:)
12345