Historia dla prawdziwych polakuf (dobra zmiana)

Historia dla prawdziwych polakuf (dobra zmiana)

kapitanwojtek
Szef MON Antoni Macierewicz powiedział:
"To Józef Piłsudski, dla którego Powstanie Warszawskie było symbolem i źródłem odbudowy Wojska Polskiego. To Roman Dmowski, dla którego dziedzictwo Powstania Warszawskiego było symbolem konieczności odbudowy patriotyzmu Narodu Polskiego"
Antoni Macierewicz z wykształcenia podobno jest historykiem, a nawet wykladal na UW i UJ >:DDD
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Historia dla prawdziwych polakuf (dobra zmiana)

dziewczyna z perłami
Ma zaburzenia logicznego myślenia co jest sygnałem, że sprawowanie funkcji państwowej go przerasta.

Re: Historia dla prawdziwych polakuf (dobra zmiana)

kapitanwojtek
Nowy pomysł Macierewicza: Stocznia Marynarki Wojennej powstanie w... Radomiu !