Polecam Wam film "Chce się żyć"

sputnik
Obejrzałem ze łzami w oczach -film wręcz doskonały, świetna muzyka, wzruszający i zero dłużyzny a mało tego jest taki co lubię w kinie by się nie kończył. Temat trudny ale warto. Z całego serca polecam! https://youtu.be/_iQw4AqqOwk

Re: Polecam Wam film "Chce się żyć"

Kawusia
Witaj do końca tygodnia jestem na zwolnieniu to oglądnę.Ocena pózniej

Re: Polecam Wam film "Chce się żyć"

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik

Re: Polecam Wam film "Chce się żyć"

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik

Re: Polecam Wam film "Chce się żyć"

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Hej :) Też obejrzę Twoją propozycję. Mam dziś ochotę na polskie produkcje. Dam znać jak odebrałem -ale ostrzegam, że filmy oglądam na raty więc trochę to potrwa :) Aha! Ostrzegam, że "Chce się żyć" nie jest filmem łatwym ale jeden z lepszych jakie ostatnio oglądałem i tak wzruszający.

Re: Polecam Wam film "Chce się żyć"

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Lektura obowiązkowa -tak uważam. Dziwi mnie, że mało znany a znalazłem go przypadkiem bo chciałem coś obejrzeć Smarzowskiego ale wszystko znam na pamięć więc szukałem aktorów z którymi pracuje i właśnie natrafiłem z Arkiem Jakubikiem. Czekam na Twoją opinię :)

[...]

Czołem! Rozwiń myśl proszę bo trochę nie załapałem o co kaman.
12345