Polecam Wam film "Chce się żyć"

Re: Polecam Wam film "Chce się żyć"

Honey
Weszłam na forum, weszłam na Twój wątek i przepadłam.
Zaglądnęłam co polecasz i powiem Ci że wciągający.
Dziękuję
///////////////////////////////

Re: Polecam Wam film "Chce się żyć"

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik

Re: Polecam Wam film "Chce się żyć"

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey

Re: Polecam Wam film "Chce się żyć"

sputnik
Mam koleżankę -jest wolontariuszką i z automatu czujesz ciepło jakie bije :) Tego nie wytłumaczysz słowami, literkami. Wystarczy obecność, wzrok, dotyk dłoni, pogłaskać po głowie, przytulić a nawet niewinny buziak :) To czyni cuda!

Nigdy nie pozwolę skrzywdzić nikogo! https://youtu.be/FCo7Wn7Gz6M

Re: Polecam Wam film "Chce się żyć"

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
Proszę Cię uprzejmie :) Rozmawiałem z moim Przyjacielem -filmowcem i nie zna produkcji. Powiem tak! Przez półtorej godziny miałem łzy w oczach! Serdeczności dla wrażliwych...

Re: Polecam Wam film "Chce się żyć"

Honey
Lothar. napisał/a
A ja się zastanawiałem godzinę temu czy nie masz kłopotów :) Dobry wieczór Kropelko >;)
Dobry wieczór, a dlaczego tak pomyślałeś? Wprawdzie m-c już jestem bez pracy,chorobowe z ZUS jeszcze nie przyszło,ale jestem dobrej myśli
12345