Polecam Wam film "Chce się żyć"

Re: Polecam Wam film "Chce się żyć"

Honey
sputnik napisał/a
Proszę Cię uprzejmie :) Rozmawiałem z moim Przyjacielem -filmowcem i nie zna produkcji. Powiem tak! Przez półtorej godziny miałem łzy w oczach! Serdeczności dla wrażliwych...
A ja nie, oglądałam z powagą ale nie było smutku może dlatego,że wyłapywałam "jaśniejsze" chwile Mateusza.
To ciekawe doświadczenie dla mnie, ponieważ bardzo mocno wzruszają mnie czyjeś radości.Jak może wspominałam często chodzę do kina na bajki i ryczę z radości na każdej bajce .
///////////////////////////////

Re: Polecam Wam film "Chce się żyć"

sputnik
Nie jest rośliną! Mnie urzekła historia Mateusza -uwięziony umysł w ciele. Jestem może nadwrażliwy ale muzyka miała genialny wpływ na reakcje. Ten film miałby Oskara jakby był made in USA ale to nie ważne. Co mnie wzruszyło to, że na faktach -owszem mam świadomość, że takich przypadków jest mnóstwo.

Re: Polecam Wam film "Chce się żyć"

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey

Re: Polecam Wam film "Chce się żyć"

Honey
Lothar. napisał/a
 A tak serio :) to w zdrowym ciele zdrowy duch? A to można odwrócić? >;DD Nie, żadnych klapsów, jestem bardzo przyzwoitym facetem >;D Hmm niektórzy mówią że nawet sztywniakiem :)

https://www.youtube.com/watch?v=7f0jlKqd0qM

grotowski i zwierzchowska - ballada o rycerzu ćwoku.wmv
hm no nie wiem  mojego ducha coś żre, coś mi chce powiedzieć, słucham,szukam,wykonuję i widzę drobną poprawę w ciele.

ps.odpuść sztywniaka
///////////////////////////////

Re: Polecam Wam film "Chce się żyć"

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik

Re: Polecam Wam film "Chce się żyć"

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
Honey napisał/a
Lothar. napisał/a
A ja się zastanawiałem godzinę temu czy nie masz kłopotów :) Dobry wieczór Kropelko >;)
Dobry wieczór, a dlaczego tak pomyślałeś? Wprawdzie m-c już jestem bez pracy,chorobowe z ZUS jeszcze nie przyszło,ale jestem dobrej myśli
Witaj Kropelko wpadaj do nas częściej,potem pewnie tez nie będę miała czasu,ale do końca miesiąca też jestem na chorym to mogły byśmy pogadać,bo mamy wiele wspólnych tematów.Pozdrawiam,wszystko się ułoży,ale ty przecież o tym wiesz

Re: Polecam Wam film "Chce się żyć"

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Obejrzane? Dawno film nie wywołał u mnie takich emocji, żebym miał łzy w oczach a zarazem by była kontynuacja losów Bohatera.

Re: Polecam Wam film "Chce się żyć"

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
sputnik napisał/a
Obejrzałem ze łzami w oczach -film wręcz doskonały, świetna muzyka, wzruszający i zero dłużyzny a mało tego jest taki co lubię w kinie by się nie kończył. Temat trudny ale warto. Z całego serca polecam! https://youtu.be/_iQw4AqqOwk
Dzięki oglądnęłam film nie jest ciężki dla tych co mieli styczność z takimi ludżmi .Swojego czasu chodziłam do hospicjum i znam temat od poszewki jak to mówią.A teraz oglądnij mój w rewanżu równie piękny i wyciskacz łez
https://www.youtube.com/watch?v=zQEwLfwCSTg
12345