Polecam Wam film "Chce się żyć"

Re: Polecam Wam film "Chce się żyć"

sputnik
Czyli takie wskoczenie wilka w owczą skórkę :) http://tiny.pl/gd8jz
Nie wiem czy dobrze zrozumieliśmy się ;)

Re: Polecam Wam film "Chce się żyć"

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
sputnik napisał/a
Lektura obowiązkowa -tak uważam. Dziwi mnie, że mało znany a znalazłem go przypadkiem bo chciałem coś obejrzeć Smarzowskiego ale wszystko znam na pamięć więc szukałem aktorów z którymi pracuje i właśnie natrafiłem z Arkiem Jakubikiem. Czekam na Twoją opinię :)
Jeżeli ten film jak piszesz jest wzruszający to ja uwielbiam takie filmy.
Uwielbiam popłakać solidnie na filmie."Gwiazd naszych wina "oglądałam 5 razy i za każdym razem płakałam.Ten film mi polecił chłopak który chciał chodzić z moją córką.Niestety poza tym filmem nie miał więcej nic do zaoferowania.No ale przynajmniej film mi się spodobał,córce też.

Re: Polecam Wam film "Chce się żyć"

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik

Re: Polecam Wam film "Chce się żyć"

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia

Re: Polecam Wam film "Chce się żyć"

Kawusia
Serenity napisał/a
Dobry ten film Kawusiu? Domyślam się, że tam będzie o cierpieniu i umieraniu?
A mnie polecono ostatnio "Szczęściarz", ale jeszcze nie ogladałam;)
Powiem tylko oglądnij a nie pożałujesz.Bardziej romantycznego i pięknego filmu niż "Gwiazd naszych wina "w ostatnim czasie nie oglądałam.A nie chwaląc się jestem a bieżąco
Szczęściaż jest innego typu filmem,nie w tej kategorii.

Re: Polecam Wam film "Chce się żyć"

Wspomnienie

Re: Polecam Wam film "Chce się żyć"

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
No to mamy już lekturę :) Dam znać na bieżąco -a też lubię się wzruszające filmy. Myślę, że nie zawiedziesz się co zaproponowałem do obejrzenia.

[...]

Obejrzę jutro ,a ty też nie pożałujesz,bo nawet faceci uronią łezkę na tym filmie.
12345