I nie próbuj tego kasować Marcin!!!! takie perełki warto zostawiać...

,-2

I nie próbuj tego kasować Marcin!!!! takie perełki warto zostawiać...

,-2

Re: I nie próbuj tego kasować Marcin!!!! takie perełki warto zostawiać...

Ana, dziękuję, właśnie miałem to samo napisać do Ciebie, żebyś nie próbowała kasować swojego konta, ale zanim zdążyłem to napisać, to już je skasowałaś... Mam nadzieję, że powrócisz :) A doszła do Ciebie wiadomość na priv?