Szuwarku, coś Ty tak wyjaśnił to forum, wyblakło nie ma kolorów

,-2

Szuwarku, coś Ty tak wyjaśnił to forum, wyblakło nie ma kolorów

,-2
,-2

Re: Szuwarku, coś Ty tak wyjaśnił to forum, wyblakło nie ma kolorów

,-2

Re: Szuwarku, coś Ty tak wyjaśnił to forum, wyblakło nie ma kolorów

Ana napisał/a
Tło jest fajne. Bo jasne, ale wcześniej były mocniejsze kolory niebieskiego i czarnego hmmmm napisów
Cześć Ana, te kolory, to tylko tymczasowo, dla mnie też są trochę za wyblakłe, ale zajmę się nimi później. Najpierw zamierzam dokończyć przenoszenie napisanych już postów do poszczególnych działów tematycznych (dokończenie posegregowania ich).

Chciałbym, żeby forum składało się tylko  z działów tematycznych + jeden dział typu offtopic. Jeśli masz czas i ochotę, to zapraszam do pomocy w przenoszeniu napisanych już postów, do odpowiednich działów tematycznych (jako moderator masz opcję przenoszenia).

A jeśli chciałabyś się pobawić kolorami (pomóc w dopasowaniu fajnych kolorów i czcionki), to powiedz, to przydzielę Ci uprawnienia admin (ja za bardzo nie mam czasu, dlatego mogę się zająć kolorami, ale trochę to u mnie potrwa).

PS. Pozdrawiam Cię, Perełkę i Jolę i pozostałych obserwatorów ;)
PS.  Co myślicie o tym pomyśle, żeby forum składało się  tylko z działów tematycznych?
PS. Żeby zakładać nowe wątki, wcale nie trzeba klikać "widoku tematów", wystarczy kliknąć odpowiedni dział tematyczny i pisać w nim :)

Re: Szuwarku, coś Ty tak wyjaśnił to forum, wyblakło nie ma kolorów

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
Dobra, kolory już poprawiłem, teraz jest trochę lepiej?
[...]

O kurcze Szuwarku, normalnie jesteś Mistrz!  Teraz jest dobrze. Tylko może tych ramek wokół awatarów żeby nie było. No nie chcę się rządzić, to twoje forum :)
Dzięki, w wolnej chwili coś pokombinuję z tymi ramkami.