Ide do kina! Kiedy byliscie ostatnio?;)

MaryLou
Zdziwicie sie:) Zobaczcie za czym tesknie.Wiec sie wybieram..Jak na razie 15 osob kupilo bilety on line. W tym roku koncertu na placu w Maastricht  nie ma,Andre zrobil wiec skladanke z 15lat...I wpuscil do 200 kin w Polsce..Co roku chodzilam na ten fantastyczny koncert /do kina/i szpilki nie wcisneles...Strach ma jednak wielkie oczy nawet dla melomanow...Pamietacie Goebellsa i jego "100 razy powtarzane klamstwo staje sie prawda"? Mysle,ze slowo "koronawirus" powtorzono juz z...miliard,bilion,trylion razy? Warto by zrobic badania. Tego nawet Goebells nie przewidzial//// Ciekawe ile razy juz sie w grobie przewrocil..pewnie wiecej niz 100///
https://www.youtube.com/watch?v=llTu97qQeDI

Re: Ide do kina! Kiedy byliscie ostatnio?;)

Przyłaszczka
Dawno, bardzo dawno w kinie nie byłam. A na co idziesz?
🦋🦋🦋

Re: Ide do kina! Kiedy byliscie ostatnio?;)

MaryLou
Na tym: https://www.youtube.com/watch?v=llTu97qQeDI
Andre na pustym placu w Maastricht...smutny widok..dal nam jednak 2 godziny swietej zabawy w glupich czasach zarazy...

Re: Ide do kina! Kiedy byliscie ostatnio?;)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Cześć Lwiczko. Ostatni raz to byłem w kinie chyba z Nastią, ale ciągle przeszkadzała. Co chwilę kazała sobie tłumaczyć, o co chodzi w danej scenie, żuła gumę i miała taki dekolt, że nie mogłem się skupić...

Re: Ide do kina! Kiedy byliscie ostatnio?;)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
"CZAPLA CZAPLA CZAPLA CZAPLA -Jeleniejaja"

Re: Ide do kina! Kiedy byliscie ostatnio?;)

:)Nie dziwie sie Nastii..Takie ciacho:)))