Idiotyzmy facebookowe i inne social media szerzące paniki lub fake newsy.

1 wiadomość Opcje

Idiotyzmy facebookowe i inne social media szerzące paniki lub fake newsy.

Sputnik
W weekend pare znajomych się do mnie odezwało z paniką, że samolot spadł/spada pod Gliwicami. Sprawdziłem główne serwisy informacyjne a tam cicho sza! Flightradar24 jest Wizzek na holdingu ale to może mieć pierdylion powodów...
-warunki meteo to najczęstszy powód wiszenia sobie na okrętkę.
-wypalenie nafty bo zmiana programu.
Airbus A320 nie ma funkcji zrzutu paliwa i tu do sedna!
Wisimy sobie spokojnie na holdingu aż wypalimy paliwo do bezpiecznego przyziemienia.
Do zainteresowanych tu jest zapis z ATC...
Mój dalszy koment jest zbędny gdyż wszystko w materiale :)