Imieninowo, dla Pirata Wojtka:)

kapitano, wszystkiego najlepszego i pomyslnego na Wojciecha i na cały rok:)

oraz rozbudowy floty pływającej:)

Re: Imieninowo, dla Pirata Wojtka:)

Lwiczka9
Hiszpanskie dziewczyny dla Ciebie Kapitanie!
https://www.youtube.com/watch?v=0Rdg6GUv-wQ&list=RD0Rdg6GUv-wQ#t=14

Re: Imieninowo, dla Pirata Wojtka:)

tifani

Re: Imieninowo, dla Pirata Wojtka:)

Wszystkiego Najlepszego Kapitanie Wojtku!

Re: Imieninowo, dla Pirata Wojtka:)

Dzieki Darrio... Kilka dni temu  sprzedalem moj stateczek. Szukam i szukam czegos z zaglami... Trudno o tym gadac.

Re: Imieninowo, dla Pirata Wojtka:)

Wenus
Kapitanie, przyjmij i ode mnie spóźnione ale szczere życzenia:
Ile w morzu kropli pływa
Ile skarbów się ukrywa
Ile soli w morzu jest
Tyle życzeń, jeśli chcesz