Interview z ratownikem medycznym.

Sputnik phone
Udostępnij, proszę gdzie tylko możesz.
https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=V_kZx6VI_Ok

Re: Interview z ratownikem medycznym oraz spotkanie z listonoszem

fragment felietonu z wirtualnej pokazujacy pod jaka presja sa listonosze
" Dwa dni temu zadzwonił do
moich drzwi listonosz. Przyniósł list. Gdy chciałem
pokwitować, spojrzał na mnie wystraszony zza
maseczki.
- Mogę za pana podpisać? – spytał nieśmiało.
Spojrzałem na jego dłonie w rękawiczkach,
zerknąłem na wysłużony długopis. Z ulgą jęknąłem
w duchu na tę jego propozycję, a nonszalancko
rzuciłem: - A podpisuj pan.
Spotkamy się znów przed 10 maja. Przyniesie mi
kartę do głosowania. Sam pokwituje lub od razu
wrzuci do skrzynki. "
Wniosek: oni sie boją kontaktów z nami, a my wolimy unikać kontaktów z nimi

Re: Interview z ratownikem medycznym oraz spotkanie z listonoszem

Sputnik phone
Byłem kurierem w In-Post więc rozumiem sytuację. 10 maja wszyscy doręczyciele idą na L-4 :)

Re: Interview z ratownikem medycznym oraz spotkanie z listonoszem

Mary Lou
Oby Spiuniku
Oby poszli na l4

Re: Interview z ratownikem medycznym oraz spotkanie z listonoszem

Sputnik phone
Spoko głowa :)