Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych życzę Wam Kochani:

Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych życzę Wam Kochani:

Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych życzę Wam Kochani:
dużo zdrowia, przetrwania korono wirusa i jak najmniej stresu i nerwów  :)

Re: Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych życzę Wam Kochani:

Re: Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych życzę Wam Kochani:

Mary Lou
Dzięki Marcin. Czekałam na obrazek🐥👍🐤🐰🐑
Życzę Tobie i Bliskim zdrowia bo to teraz najważniejsze.. I odcięcia się w miarę możliwości od myśli o wirusie.. Nikomu do śmiechu lecz mimo to zachowajmy pogodę ducha... Jeszcze w zielone gramy... Oczywiście wszystkim z tego forum życzę wszystkiego co najlepsze...

Re: Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych życzę Wam Kochani:

da®®io

moje zyczenia od zajączka
" zdrowych spokojnych, smacznych i mimo wszystko udanych Swiąt Wielkanocnych "
ps. teraz czekamy na życzenia od baranka, albo od jajka

Re: Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych życzę Wam Kochani:

Walkiria
Dziękuję za życzenia i również Wam wszystkiego co najlepsze, zdrówka, uśmiechu i miłych, spokojnych Świąt.
Myślę, że ja już mam za sobą tę chorobę. Jeszcze wczoraj mijałam sąsiada, z którym się przywitałam za blisko na wąskim chodniku. A dzisiaj erka go powiozła wraz z policją po imprezie do szpitala i w maskach.
Nic mi nie jest, nic mnie nie bierze, czego i Wam życzę. A tylko wyszłam po darmowe maseczki i ze zwierzaczkiem na krótki spacerek. Wyszło jak wyszło, przede mną uśmiechnięta osoba, jak się okazało z groźnym wirusem. Uważajcie na siebie, bo pozory mogą zwieźć. Wyglądał zupełnie zdrowo i normalnie :)
Na dobitkę wczoraj zgarnęli ze schodów młodego gościa, który stracił przytomność.

Re: Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych życzę Wam Kochani:

Sputnik phone
Wszystkiego dobrego dla Was i Waszych najbliższych.

Re: Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych życzę Wam Kochani:

Perełka
Zdrowych i najlepszych, jakie mogą być obecnie Świąt Wielkanocnych.

Re: Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych życzę Wam Kochani:

Przylażczka
Spełnienia marzeń, kaprysów, zachcianek. Wolności życzę.
12