Jak ja nie lubię nachalnych akwizytorów

Re: Jak ja nie lubię nachalnych akwizytorów

Sputnik
Niech Pani myśli o mnie :)

Re: Jak ja nie lubię nachalnych akwizytorów

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Walkiria
Walkiria napisał/a
Znam niezbyt fajny przypadek spłodzenia dzieci i pozostawienia małżonki po 20 latach pożycia dla mężczyzny.
To straszne. Ja nie znam takiego przypadku, ale znam za to wiele - pozostawienia rodziny dla innej kobiety. Rozumiem, że pozostawienie dla mężczyzny wiele tutaj zmienia i to podwójny cios ;)

Walkiria napisał/a
 i wiele kobiet podzieli moje zdanie :)
Pewnie, że wiele kobiet podzieli, ale wiele też nie podzielii ;)

Polecam przy okazji:

"Edyta Górniak o gejach: Kocham tę społeczność. Tęsknię za tęczą:"

wypowiedź Dody:

"Iwona Pavlović w mocnych słowach o gejach w "Tańcu z gwiazdami"

Walkiria napisał/a
Tak a propos - ocenzurowałeś nazwę części narządu ciała ssaków, Szuwarku. Dokładniej mówiąc - końcowy umięśniony odcinek jelita grubego zakończonego odbytem. To nie ja jestem pomysłodawcą terminu naukowego nazwanego w anatomii człowieka kiszką stolcową, Ale jak mniemam nie spodobał się tobie. Nazwałam rzecz po imieniu, nic nie dodając i nic nie ujmując, nie inaczej.
Wyraziłam też naszą może niezbyt poetycką, lecz jednak polszczyzną, to co w tej kwestii czuję - prawdziwe odczucie.
Miłego wieczoru ;)
Liczy się kontekst wypowiedzi,

sprowadzenie gejów (którzy są ludźmi i mają takie same uczucia, jak każdy inny człowiek) do cytuję: "kiszki stolcowej" jest, łagodnie mówiąc niegrzeczne.

To próba odczłowieczania, dehumanizacji. To ostentacyjnie okazywanie braku szacunku do tej mniejszości seksualnej, która według konstytucji ma takie samo prawo do godności, jak my :)

Na tym forum szanujemy mniejszości religijne, seksualne, narodowościowe i nie sprowadzamy nikogo do poziomu odbytu czy penisa :)

"2.9. Na forum zabronione są wszelkie treści dyskryminujące i obrażające ludzi ze względu na ich pochodzenie, wiarę, poglądy itp. "

Miłego dnia :)

PS.
"Polska należy do Unii Europejskiej, ale na poziomie rozwiązań prawnych dotyczących osób LGBTI bliżej nam do Azerbejdżanu, Białorusi i Rosji."

"Ranking ILGA Europe to najważniejszy europejski ranking badający poziom równouprawniania osób LGBT+ żyjących w Europie. Jego wynik oparty jest na analizie prawa w danym kraju oraz codziennych praktyk.

Miejsce, na którym znalazła się Polska, nie tylko czyni z nas najbardziej homofobiczne państwo w UE, ale także umieszcza w ścisłej czołówce 10 państw Europy o najniższym poziomie równouprawnienia osób LGBT.

"Coraz bliżej nam do Białorusi, Rosji , Armenii, Turcji, i Azerbejdżanu"

Więcej <<--

Re: Jak ja nie lubię nachalnych akwizytorów

Walkiria
Ten post był aktualizowany .
Szuwarku, nadal uważam, że mam prawo powiedzieć otwarcie, co jako kobieta wolę - piękno czy temat [mod]. To, że nie widzę piękna w miłości cielesnej dwóch osobników męskich, lecz czuję obrzydzenie, nie jest w mojej opinii homofobią, lecz moją osobistą percepcją. Czyli ściślej mówiąc - procesem bezpośredniego odzwierciedlania zjawisk na podstawie już istniejącego doświadczenia danej osoby. Ani wyniki badań, ani codzienne doświadczenia nie potwierdziły jak dotychczas założeń, że ta sama sytuacja jest przez dwie osoby odbierana identycznie. Każda jednostka obserwująca daną sytuację inaczej ją interpretuje, opisuje i zapamiętuje, tym samym odmiennie ocenia też zachowania uczestników.
Obojętnie więc jakbyś mojego subiektywnego spostrzeżenia nie nazwał, nie zmieni to faktu, że geje budzą we mnie wyłącznie niesmak.

Co do Górniak - ostatnio się publicznie wg mnie ośmieszyła wiarą we wszelkie teorie spiskowe. Nawet, jeśli w nie wierzy, lepiej by postąpiła, gdyby się tak publicznie nie wygłupiła. Nie wszyscy są podatni na takie fake newsy. Myślę m.in. o 5G, dążeniu do wszczepiania ludziom czipów na siłę lub pod przykrywką obowiązowych szczepień. Co gorsze nie po to by ratować ludzi od różnych chorób cywilizacyjnych, tj. paraliż, utrata słuchu czy wzroku lub innych poważnych schorzeń, np. po udarach, lecz by mieć nad ludźmi całkowitą kontrolę.
Dlatego przy panującej obecnie pandemii widzę popadanie ludzi w coraz większą skrajność i paranoję. Wszędzie spisek - słaby psychicznie człowiek, wrażliwy, podatny na sugestie wariuje, co widać na jej przykładzie :) Przy 3G i 4G też były protesty, nie tylko przy 5G, I mimo, że ja też nie jestem zwolenniczką czegoś, czego dokładnie nie przebadano pod kątem zdrowotnym, to zdaję sobie jednocześnie sprawę, że jeśli wierzy się w szkodliwość wyłącznie  obecnie wprowadzanej częstotliwości, to dawno już powinniśmy zrezygnować wcześniej z internetu i z telefonów komórkowych.
Patrzę więc na nią i myślę, że kobieta na starość dziecinnieje, co gorsza dziwaczeje. A jak wiesz starość nie radość :D
Dodam, że ja w wiele rzeczy nie wierzę, w które wierzą kosmiczni ziemianiei, więc nie przejmuj się :) Nie wierzę też w pomoc wróżek, których skuteczność i moc będzie wkrótce zbadana szczegółowo przez prokuraturę na wniosek zwykłych, oszukanych obywateli, ale też przedsiębiorców ze stratą rzędu 100 tys. zł i więcej,
Pozdrawiam.

Re: Jak ja nie lubię nachalnych akwizytorów

Walkiria
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
:)

[...]

Masz jak najbardziej prawo wyrażać własne zdanie, ale można je przecież wyrażać bez takich niesmacznych porównań :)

Przecież wystarczyłoby napisać:  "oni mnie strasznie zniesmaczają".

Chociaż i to jest dla mnie niepojęte.

Jak można być kimś zniesmaczonym, nie znając tej osoby?

Mnie nie zniesmaczają, ponieważ nie zaglądam nikomu do łóżka.

Obojętnie czy jesteś hetero, bi czy homo, to co mnie to interesuje?

Interesuje mnie człowiek.

To ich życie seksualne, nie moje.

Re: Jak ja nie lubię nachalnych akwizytorów

Walkiria
A ja zaglądam. Nawet byłam na imprezie gejowskiej... I od tego czasu, gdy wszyscy jak jeden mąż wyszli ze śmiechem czym prędzej do domu, więcej nie miałam ochoty ich poznawać :) Podczas gdy wszyscy rozmawiali, siedzieli przy stole, żartowali, oni rozgościli się z czułością na łóżku nie mogąc opanować swojego popędu przy gościach i zachęcając do przyłączenia się :D
Wtedy dowiedziałam się kim są. Wcześniej całkiem dobre robili wrażenie, nawet przyjemnie z jednym rozmawiało się. Drugi był bardziej zniewieściały od najbardziej zniewieściałej kobiety. Jednego z nich do dzisiaj widzę przy kasie w markecie.
I wiesz co? Moja córa przy nim zawsze musi się obracać tyłem, by nie zauważył, że nie zachowuje powagi, gdy mówi coś i gestykuluje. Bo sposób w jaki to robi i ton głosu sprawiają, że i ja nie mogę się doczekać kiedy w końcu wyjdę, by nie parsknąć śmiechem. Tak szczerze to tylko brakuje mu szpileczek :)
Więc co najwyżej mogę z tobą pożartować na ten temat, a nie przechodzić do tematu pt. "homofobia" :D
Nigdy więcej takich spotkań :)))
Do dziś każdy pamięta jego zalotne spojrzenie i pewne "miałmuśne" zdrobnienie, które powtarzał kilkakrotnie najpierw do swojego partnera, potem do wszystkich, którzy mu się nawinęli pod rękę. Nie brzmiało to ani rycersko, ani tym bardziej męsko. Więc powiem tylko na koniec - Nie dziękuję za propozycję, Szu. Ale jak masz ochotę poznawaj i korzystaj za mnie :D

Re: Jak ja nie lubię nachalnych akwizytorów

Zazdroszczę Ci takiego światowego życia i ciekawych przygód...
Imprezy gejowskie, niesforni Ukraińcy w Twojej miejscowości...

A mnie nic takiego ciekawego i ekscytującego  się nie przydarza, nuda...
Spotykam tylko grzecznych Ukraińców, a najbardziej szalone imprezy, na jakich bywam to imieniny u cioci...