Jak myślicie, jak długo to jeszcze potrwa?

Jak myślicie, jak długo to jeszcze potrwa?

Przyłaszczka
Ta wojna czy, jak mówią tam dalej na wschodzie operacja specjalna?
Staram się żyć normalnie. Nie bać się o przyszłość. Planować. Cieszyć z małych rzeczy. Sprawiać drobne i większe przyjemności. Patrzeć na rozkwitające kwiaty, coraz bardziej zieloną trawę. Słuchać śpiewu szczęśliwych ptaków. Czuć na twarzy promienie ciepłego wiosennego słońca.
Próbuję żyć normalnie...
A jednak.
Widzę, że jestem rozchwiana emocjonalnie, że wystarczy jedna niedogodność na drodze i świat mi się wali. A przecież to nie mnie się wali świat.

Jak daleko to wszystko zajdzie?
Potrzebuję odpowiedzi na zbyt wiele pytań.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Jak myślicie, jak długo to jeszcze potrwa?

Sputnik
Hej :)

Miałem tę szczególną PRZYJEMNOŚĆ  wzięcia udziału na planie filmowym jako statysta. /Budżet mega wypasiony/!

Nie wiem od czego zacząć... Od fabuły czy mojej roli?

Może zacznę od mojej skromnej roli czyli żołnierza w stopniu oficera rozprowadzającego drużynę plutonu - czyli "ty, ty i ty" zabierata mnie te skrzynki z amunicją i do widzenia, narra!
-Taka była moja rola porucznika :)

Moją rolę zagrałem bezbłędnie pierdylion razy ale główni aktorzy się gubili w swoich textach i w tył na lewo!

Okazało się, że swoim zachowaniem wojskowym pogubiłem aktorów!

Okazali się niezdolni do służby wojskowej!

Jako jedyny to ja!

Dziękuję za uwagę 🤗

Re: Jak myślicie, jak długo to jeszcze potrwa?

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Czytam książki...

Niesamowita Książka wpadła mi w oko :)

Czyta się jednym tchem :)

Daje dużo inspiracji i czego sobie tam chcesz odnaleźć!

Pozdrawiam zdrowy rozsądek i do miłego...