Jak pamiętacie 13 grudnia 1981?

Re: Jak pamiętacie 13 grudnia 1981?

kapitanwojtek
Moze powinnismy znowu zapalac swieczki w oknie jak o 19.30 pojawiaja sie w telewizorze "Wiadomosci", hmm, zeby tylko uczcic i przypomniec mlodym >:D
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Jak pamiętacie 13 grudnia 1981?

sputnik
Uważasz, że mam urojenia? :) Pamiętam jak miałem 3 latka i byłem z Rodzicami na wczasach nad Bałtykiem i wywróciło ponton i panikę :/ Mam dobrą pamięć -możliwe, że za dobrą bo nie potrafię zapomnieć o miłości a to dokucza często :/
https://youtu.be/NyoTvgPn0rU

Re: Jak pamiętacie 13 grudnia 1981?

Wspomnienie

Re: Jak pamiętacie 13 grudnia 1981?

sputnik
To mi zresetowało system :) Przesłuchanie na którym się znam ale to jest the best! :)
https://youtu.be/3r7UJ-athC8

Re: Jak pamiętacie 13 grudnia 1981?

julcia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Oj pamiętam wracałam z imienin Wiesławy a była to sobota.Była noc ale dziwnie duży był ruch na ulicach.Myślałam że tak jak ja ludzie wracali z imprez.Dopiero w niedzielę ran okazało się że to właśnie  stan wojenny.
Ja

Re: Jak pamiętacie 13 grudnia 1981?

Ja
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Nie.
123