Jak pamiętacie 13 grudnia 1981?

Re: Jak pamiętacie 13 grudnia 1981?

sputnik
Właśnie przypomniał mi się film "Rozmowy kontrolowane" :) Słuchałem przemówienia Jaruzelskiego i nic nie rozumiałem :/ Do dziś nie rozumiem!

Re: Jak pamiętacie 13 grudnia 1981?

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik

[...]

Wiliam
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Wtenczas miałem 3 latka i pamiętam smród wszechogarniającego gazu łzawiącego i armatki wodne :(
Mój Tato był zastępcą dyrekcji zakładu energetycznego i miał dyżury i zabierał mnie służbowym autem na awarie sieci ciepłowniczych.
Często wspominam o wozach opancerzonych i kontrolach uzbrojonych funkcjonariuszy z wycelowanym w nas żelazem.
Pamiętam jak ZOMO pałowali człowieka na klatce schodowej do nieprzytomności a krew na ścianach była długo po tym.
Tato chodził robić zdjęcia i na slajdach była uszkodzona klisza od gazu.
Jutro idę na marsz w obronie Demokracji żeby te czasy nigdy nie wróciły i przeciw Piotrowiczowi i pisowskiej obłudzie!

Zwyczajnie CI nie wierzę że pamiętasz cokolwiek co się zdarzyło kiedy miałeś  3 latka, to tyle o obłudzie i kłamstwie.

Re: Jak pamiętacie 13 grudnia 1981?

Wiliam
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
13 nigdzie się nie wybieram pójdę sobie rano 16 poświecić lampkę pod Wujkiem.

Re: Jak pamiętacie 13 grudnia 1981?

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wiliam
Nie rozumiem Ciebie! Dlaczego miałbym kłamać? Właśnie wróciłem z marszu w obronie Demokracji. Zapewne zostanę okrzyknięty kodziarzem, lewakiem lub inne inwektywy. Powiem tak - świetni, pogodni ludzie, którzy mają różne poglądy ale jedno wszystkich łączyło otóż STOP podziałom! Poznałem sporo osób, którzy mają DOŚĆ! DOŚĆ dyktaturze posła Kaczyńskiego https://youtu.be/lqYpd7pqKAU
123