Jak radzicie sobie z żylakami?

Kasia Walter
Jak radzicie sobie  z żylakami?

Re: Jak radzicie sobie z żylakami?

"Kasiu",nie wiem..najpierw trzeba je miec....// Zycze sukcesu.
Natomiast z miła chęcią moge Ci zdradzic,ze Robert Lewandowski jest najlepszym napastnikiem świata.:))

Re: Jak radzicie sobie z żylakami?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kasia Walter
Kasia Walter napisał/a
Jak radzicie sobie  z żylakami?
Hemoglobina, ziemia, halucynacja, woda, chema, mistyfikacja, dwutlenek węgla, coś takiego, taka sytuacja...

Re: Jak radzicie sobie z żylakami?

Mała
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kasia Walter
Co tam nasze żylaki ... lepiej  powiedz co tam z twoją głową?  :)

Re: Jak radzicie sobie z żylakami?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kasia Walter
Ja tutaj nie widzę żadnych żylaków:

Re: Jak radzicie sobie z żylakami?

MaryLou
DDDDDDDD Piekne nózki:))

Re: Jak radzicie sobie z żylakami?

Anna.
Cześć Wam :-).
Nie chcę niczego sugerować, ale może pytanie nie dotyczyło żylaków na nóżkach :-D.
Jak twierdzą lekarze, podobno ludzie dzielą się na tych, którzy mają hemoroidy i tych, którzy będą je mieli ;-).

Re: Jak radzicie sobie z żylakami?

MaryLou
Anno witaj! No przecie kazdy omija ten temat szerokim...a wiadomo o jakie chodzilo:))))
Od siedzenia przy kompie,biurku  nie jestesmy bez szans na TE zylaki:))) Tylko ruch ruch i ruch. A wiec rada dla autorki watku: rusoj se panna lala:))))
Pozdrawiam!