Polecacie jakieś fajne filmy na wieczór

,-2

Polecacie jakieś fajne filmy na wieczór

,-2

Re: Polecacie jakieś fajne filmy na wieczór

Wiliam
Stary film ,,Człowiek bez twarzy" oglądałem wczoraj bo jeszcze nie widziałem, podobał mi się.  A teraz oglądam serialik ,,Medyceusze" ciekawy.

Re: Polecacie jakieś fajne filmy na wieczór

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
"Lepiej być nie może" z Jackiem Nicholsonem ostatnio obejrzałem po latach i dobre to... Ja obecnie oglądam nałogowo amatorskie filmy z eksploracji opuszczonych miejsc np. takie https://youtu.be/x8GRKMV_OZ4

Re: Polecacie jakieś fajne filmy na wieczór

Re: Polecacie jakieś fajne filmy na wieczór

sputnik
Nie prawda! Prawdziwy urbex zostawia tylko ślady stóp, niczego nie zabiera żadnych pamiątek nie dewastuje. Zabiera tylko wspomnienia i zdjęcia w aparacie. W większości materiałów dramatyzują bo byłem w wielu opuszczonych miejscach i kwestia dogadania się ze stróżem albo właścicielem i nie spotkałem się z odmową.

Re: Polecacie jakieś fajne filmy na wieczór

Re: Polecacie jakieś fajne filmy na wieczór

Re: Polecacie jakieś fajne filmy na wieczór

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
"Planeta Singli"nie jakiś hit ,ale zabawny i odprężający.Ze starszych komedii pewnie oglądałaś to nie będę Ci proponować.Pewnie oglądałaś "Kac Vegas 1 "Bo tam to można boki zrywać
123