Polecacie jakieś fajne filmy na wieczór

Re: Polecacie jakieś fajne filmy na wieczór

Kawusia
Natomiast gdybym ci mogła polecić piękny film na którym ryczałam jak bóbr ,i który oglądnęłam  parę razy to jest "Gwiazd naszych wina"To nie komedia ,ale jak możesz oglądnij naprawdę piękny i umoralniający film.
https://www.youtube.com/watch?v=zQEwLfwCSTg Napisz o wrażeniach

Re: Polecacie jakieś fajne filmy na wieczór

sputnik
Oglądałem i próbowałem znaleźć info do czego ten korytarz miał służyć i znalazłem tylko to https://pl.wikipedia.org/wiki/Elizeum_w_Warszawie

Re: Polecacie jakieś fajne filmy na wieczór

sputnik
Polecam to miejsce https://youtu.be/rihEA7XuD80 Byłem tam Warszawa Urbex - Atomowa Kwatera Dowodzenia ale bez latarki więc trzeba tam się wybrać ponownie

Re: Polecacie jakieś fajne filmy na wieczór

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik

Re: Polecacie jakieś fajne filmy na wieczór

sputnik
Podobne przeznaczenie miała kopalnia kredy w Chełmie :) Jakby nie patrzeć zawsze bliżej piekła a to pomaga rozpuście :)

Re: Polecacie jakieś fajne filmy na wieczór

Natalia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
Ja polecam "Jak i po co podwyższać własne wibracje" -" Kupa chrustu" czyli wysokowibracyjne, szczęśliwe małpeczki. Totalna załamka o tym jak żyć w stresie i pomylić go ze szczęśliwością.

Re: Polecacie jakieś fajne filmy na wieczór

Natalia
Jednak wiedźmiństwo i czarostwo może ryzykowne...bo skutki mogą być opłakane szczęśliwością głupca.
Malina roku!

Re: Polecacie jakieś fajne filmy na wieczór

Natalia
Jako tropicielka absurdów nie byłabym sobą, gdybym nie dodała zasłyszanego tam zdania roku "Kiedy dopada mnie sytuacja taka, że..."
Posumowanie:
Blondi ma tiki, a ruda w dzieciństwie się zawieszała ( padaczka), czyli obie mają odjazdy na szlakach połączeń neurologicznych.  Wysoka wibracyjność neuro.
W "niezależnejtelewizji" zaprezentowano je jako ciekawostki ze świata ezoteryki i rozwoju duchowego, więc pomyślałam, że warto pokazać dokąd zmierza polskie przebudzenie, o którym tak dużo się mówi.
123