Jak sobie radzić z hejtem internetowym

Większość z nas (zwykłych internautów), nie potrafi sobie często poradzić z krzywdzącymi komentarzami, hejtem, zaczepkami, niesprawiedliwymi opiniami.
Przeżywamy, odpisujemy, tłumaczymy, bierzemy do siebie, bo jesteśmy tylko ludźmi.

A teraz wyobraźcie sobie taką agresję internetową, to samo, tylko w wielokrotnie większej ilości i intensywności.

Właśnie z takim problemem muszą się mierzyć na co dzień osoby publiczne: np. artyści, aktorzy, politycy, piosenkarze, sportowcy itp.

A jak sobie radzą?

Polecam wywiad z Dodą:

https://plejada.pl/wideo/doda-o-hejterach-jest-to-dla-mnie-zenujace-i-smieszne/0n2p13r

Re: Jak sobie radzić z hejtem internetowym

Sputnik
Najlepsza metoda to totalny ignorr trolla. Hejter to tak naprawdę bardzo nieszczęśliwy osobnik mający pożywkę z reakcji ofiary. Wiem jak to jest trudne bo sam wielokrotnie padłem zmasowanego ataku trollowego stada.

Re: Jak sobie radzić z hejtem internetowym

Cizia
Bardzo fajny przykład Dody , strasznego niewiniątka co miała kupę spraw,
w sądzie za pobicia , szantaże i jeszcze nie wiem co.
Niech się lepiej nie skarży bo jest na takim samym poziomie co hejterzy.

Re: Jak sobie radzić z hejtem internetowym

Kawusia
Oj co prawda ,to prawda Doda dawała nie źle popalić.Pamiętam jej kłótnię ze Steczkowską przed kamerami.Zrobiły nie złe widowisko.

Re: Jak sobie radzić z hejtem internetowym

Cizia
zgadza się, jeszcze pamietam jak pobiła tą żonę teraz wdowę po Staraku,
i ostatnia afera co naslala na swego eks jakiś bandziorów plus szantaże.

Re: Jak sobie radzić z hejtem internetowym

Cześć Cizio, Kawusiu i Sputniku.

Doda, jaka jest, taka jest (każdy widzi, jaka jest),

Mnie natomiast bardzo spodobały się poniższe fragmenty jej wypowiedzi.

"Uwielbiałam, uwielbiałam po prostu odpowiadać na różne rzeczy, ponieważ uważałam, że nie można zostawić niesprawiedliwego komentarza [...] krzywdzącego, trzeba to natychmiast sprostować, mówić, jakie się ma zdanie, żeby innych ludzi nie wprowadzać w błąd albo nie utwierdzać w przekonaniu.

"Teraz już nawet za piątym razem nie odpowiadam, bo mi się nie chce".

Utożsamiam się trochę z tymi fragmentami wypowiedzi :)