Jak wstawić film z YouTube na forum Nabble :)

Re: Jak wstawić film z YouTube na forum Nabble :)

Sputnik
Hura

Re: Jak wstawić film z YouTube na forum Nabble :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Byłem zbyt leniwy i często dość łatwo się zniechęcam w momencie porażki. Szu elegancko wytłumaczył i udało się za pierwszym podejściem 👍

Re: Jak wstawić film z YouTube na forum Nabble :)

MaryLou
Gratuluje! i na mnie przyjdzie pora kiedys:)

Re: Jak wstawić film z YouTube na forum Nabble :)

Sputnik
Prośbę mam 🤭 Jakbym się rozbrykał tą fascynacją nowo odkrytą to przytemperuj mnie, proszę  🤫
Dzięki 😘

Re: Jak wstawić film z YouTube na forum Nabble :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
Oj Szu,swietnie to nam pokazales,a ze musze przysiasc nad tym..?:) Tyle sie dzieje fajnych rzeczy ,nie ma kiedy,przepraszam.  Ale dam rade:)

Lwiczko, to jest zadanie domowe, czyli  tak — musisz. ;)

Ale nie  martw się — to  jest zadanie bezterminowe, więc możesz je wykonać wtedy, gdy będziesz miała czas i chęci. :)

Jeśli nie wykonasz zadania domowego, to też nic się nie stanie i nic Ci od tego nie ubędzie  ;)

Moim zdaniem warto się nauczyć, ponieważ:

Będziesz miała satysfakcję, że nauczyłaś się znowu czegoś nowego.
Twoja  proponowana muzyka (i inne filmiki) będzie bardziej widoczna, dzięki czemu zwiększy się szansa, że ktoś ją zobaczy i wysłucha.
Przyczynisz się do tego, że forum będzie bardziej kolorowe. ;p
Także gorąco zachęcam do zabawy :)

Piosenka dla Ciebie na zachętę:

Re: Jak wstawić film z YouTube na forum Nabble :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
Jak widzisz, wszystko idealnie wytłumaczyłeś, skoro nawet taki słaby uczeń jak ja zrozumiał  Jeszcze raz dziękuję.
Dziękuję. Też tak zawsze powtarzam i lubię to powiedzenie — że skoro taki słaby uczeń jak ja się nauczył, to każdy może :)

Re: Jak wstawić film z YouTube na forum Nabble :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
Hura
Super, cieszę się, że poradnik się przydał :)