Jak wstawić film z YouTube na forum Nabble :)

Jak wstawić film z YouTube na forum Nabble :)

Jak wstawić film z YouTube na forum Nabble :)

1. Wejdź na YouTube i wybierz film.

 Na YouTube, pod każdym filmikiem jest napis „Udostępnij”.

2. Kliknij napis „Udostępnij”:

3. Kliknij następnie napis „Umieść”

 Po kliknięciu napisu „Umieść” pojawi się kod do skopiowania (na obrazku poniżej niebieski kod).

4. Zaznacz cały kod i skopiuj go.

5. Teraz wejdź na forum Nabble i zacznij tworzyć nowy post lub komentarz.

6. Kliknij  przycisk „Osadź”:

7. Kliknij przycisk „Tagi osadzania”:

8. Wklej skopiowany kod z YouTube pomiędzy tagi:

9. Sprawdź, czy filmik działa na podglądzie.

10.  Kliknij "opublikuj wiadomość."

Nagrałem też krótki filmik, jak dodać film z YouTube na forum Nabble. Zobacz tutaj:

PS. To tylko wygląda skomplikowanie, ale jest banalnie proste i polega na wklejeniu kodu z YouTube pomiędzy tagi Nabble.

PS. Możecie w tym wątku sobie ćwiczyć wklejanie kodu i dodawanie filmów z YouTube. Jak coś pójdzie początkowo nie tak, to nic nie szkodzi :)

Miłej zabawy :)

Re: Jak wstawić film z YouTube na forum Nabble :)

MaryLou
:)Przy czwartm punkcie wymieklam,reszta jutro:)dziekuje! nigdy mi sie nie chcialo z tym bawic..Ponadto dzis posluguje sie kursorem a nie myszka i nie idzie///Moze innym razem sie uda..? dzieki Przylazce..:)Pozdrawiam Ja oraz Szu:)

Re: Jak wstawić film z YouTube na forum Nabble :)

MaryLou napisał/a
[...]
Lwiczko, to napisz, na czym polega problem z tym punktem, a ja chętnie Ci pomogę ;)

PS. Być może problem występuje na smartfonie?

Mój poradnik dotyczy komputera stacjonarnego / laptopa, na smartfonie może wyglądać to trochę inaczej.

Ten kod z YouTube kopiuje się w identyczny sposób jak link z YoTube.

Skoro potrafisz skopiować link i wkleić go na forum, to na pewno umiesz też skopiować kod.

Poćwicz sobie wolnym czasie z tym punktem... ;)

Również Pozdrawiam :)

PS. Ja tam wolę myszkę ;p

PS. Na pewno się uda ;)

Re: Jak wstawić film z YouTube na forum Nabble :)

Przyłaszczka
Dziękuję, chyba się udało
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Jak wstawić film z YouTube na forum Nabble :)

Przylażczka napisał/a
Dziękuję, chyba się udało
Super, już oglądałem i słuchałem. Cieszę się, że mój poradnik się przydał.
Właściwie to go uratowałaś, bo jak na razie tylko Ty z niego skorzystałaś.
Już zaczynałem się martwić, że poradnik nie działa, a ja nie umiem tłumaczyć ;)

Re: Jak wstawić film z YouTube na forum Nabble :)

MaryLou
Oj Szu,swietnie to nam pokazales,a ze musze przysiasc nad tym..?:) Tyle sie dzieje fajnych rzeczy ,nie ma kiedy,przepraszam.  Ale dam rade:)

Re: Jak wstawić film z YouTube na forum Nabble :)

Przyłaszczka
szuw napisał/a
[...]
Jak widzisz, wszystko idealnie wytłumaczyłeś, skoro nawet taki słaby uczeń jak ja zrozumiał  Jeszcze raz dziękuję.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Jak wstawić film z YouTube na forum Nabble :)