Jaka piękna Pełnia >;)

Re: Jaka piękna Pełnia >;)

Kawusia
Oczywiście to najlepszy czas na wyczarowanie sobie szczęścia ,pełnia czyli można wizualizować dostatek.można coś zasadzić podlewać i myśleć o tym by się spełniło,no i wiara,nadzieja ,miłość 3 cnoty boskie możemy im dać dojrzeć.

Re: Jaka piękna Pełnia >;)

Re: Jaka piękna Pełnia >;)

Kawusia
Lothar. napisał/a
Ja to Mamie zapalę świeczkę jak krewną straszyła >;) Może coś hmm potrzebuje? :)
To się jej zapytaj jako mag chyba nie masz z tym problemu?

Re: Jaka piękna Pełnia >;)

Kawusia
Z doświadczenia mogę Ci powiedzieć że lepiej zainterweniować wcześniej żeby się nie pokazywała,bo krewna może na zawał zejść.Ludzie nie mogą zrozumieć takich rzeczy.po prostu jej zapytaj o co chodzi?

Re: Jaka piękna Pełnia >;)

Honey
Lothar. napisał/a
Niechaj z tego poczucia połączenia płynie do nas moc, miłość i radość z daru życia, który otrzymaliśmy. I niechaj to co mówi do nas serce, będzie dla nas przewodnikiem przy podejmowaniu ważnych decyzji. W tym tyglu zmian, który może podkręcać ta pełnia potrzebujemy wewnętrznej przestrzeni ciszy i w której możemy usłyszeć sami siebie :)
Jakie piękne ujęcie :)
Tak jest i tak będzie
Amen.
<3

Re: Jaka piękna Pełnia >;)

Re: Jaka piękna Pełnia >;)

sputnik
Czołem! Mam zawsze zmartwienie, że nie zabieram ze sobą aparatu. Piękny wschód Księżyca był -jak mawia mój Przyjaciel filmowiec było takie a`la"Dream Works" jak z gier komputerowych wręcz :)
12345