Jakie macie zwierzątka?

Elena
Ja mam kota Frania (domownik),a jeszcze dokarmiam 3dzikie kotki

Re: Jakie macie zwierzątka?

Kpt.Wojtek
Ja mam pieska, nazywa sie ciapek.

I przemila koteczke meuczke

Pozdrowka!

Re: Jakie macie zwierzątka?

Jola
Ciapek i Mruczka!😅😅😅
Ciekawe kto kogo za uszkiem drapie...! :)

Re: Jakie macie zwierzątka?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
skoro ten wątek to ściema
to ja dołączę tego krokodylka:)

Re: Jakie macie zwierzątka?

skoro ten wątek to ściema
to ja dołączę tego krokodylka:)

Niekoniecznie wszystko ściema, przedstawiam Bogusia po kąpieli! :DD
Swoją drogą teraz raczej nie wzięłabym go na rękę, powiększył się ociupinkę ...tak średnio około metra:)))

Re: Jakie macie zwierzątka?

da®®io
naprawdę masz w domu takiego zielonego lokatora:))) a ten Boguś to kim jest? czy to legwan?

Re: Jakie macie zwierzątka?

naprawdę masz w domu takiego zielonego lokatora:))) a ten Boguś to kim jest? czy to legwan?

Tak Legwan, ale Boguś nie jest mój, to gad znajomego.
Zawsze myślałam, że zwierzaki tego gatunku to powolniaki. Ten lubi biegać, maratończyk! :)
W sumie nawet sympatyczny, choć dla mnie dość ekstremalny.
Raczej zdecydowanie bardziej lubię futrzaki, te z przyjemnością można pogłaskać czy nawet przytulić.
A weź spróbuj do takiego gruboskórnego, ale ze znajomym dobrze się rozumieją! :))):D

Re: Jakie macie zwierzątka?

Kpt.Wojtek
Jola napisał/a
da®®io napisał/a
[...]

Ten legwan pasuje mi do wegetarianskiego awatara - zawsze to jakies mieso ;)

PS. Czy znajomy jest mocno kudlaty? ;)